• دوشنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94110502810
  • خبرنگار : 71439

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور امروز در جلسه علنی توسط محمد دهقان عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد.

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور امروز در جلسه علنی توسط محمد دهقان عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)‌،‌ متن این تذکرات با شرح زیر است:

عزیزی فارسانی نماینده اردل و فارسال به رئیس جمهور: تسریع در تحویل نیروگاه برق آبی کوهرنگ به استان چهار محال و بختیاری با توجه به مصوبات گذشته

کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیر جهاد کشاورزی:‌توضیح علت عدم پرداخت بیمه محصولات کشاورزی

علیپور خنکداری نماینده قائم شهر به وزیر راه و شهرسازی : توضیح علت وقوع حوادث متعدد منجر به فوت در جاده جویبار به قائم شهر، توضیح علت فعالیت مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران با تعداد محدودی پیمانکار. همچنین توضیح علت بی توجهی به راه های مواصلاتی استان مازندران، ه وزیر آموزش و پرورش : توضیح علت عدم توجه به نیروهای پیش دبستانی.

قاضی پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزرای جهاد کشاورزی ، صنعت و رئیس جمهور: لزوم حل مشکل کشاورزان آذربایجان در مورد فروش محصول سیب درختی، همچنین لزوم جلوگیری از واردات میوه تا زمان فروش کامل محصولات داخلی.

حلیمه عالی نماینده زابل به وزیر آموزش و پرورش : توضیح علت عدم تجهیز مدارس حوزه انتخابیه به وسایل سرمایشی و گرمایشی و به وزیر نیرو : توضیح علت عدم پرداخت حقوق کارکنان آب منطقه ای استان سیستان و بلوچستان.

بذرپاش ، نقوی حسینی و صادقی نمایندگان تهران‌، ورامین و شیراز به وزیر امور خارجه پیگیری وقوع فاجعه منا در خصوص بازماندگان این فاجعه و موضوع حادثه فرودگاه جده از طریق طرح شکایت از عربستان سعودی در مجامع بین‌المللی.

بذرپاش و نقوی حسینی نمایندگان تهران و ورامین به رئیس جمهور: توضیح علت استفاده از ادبیات خاص در جمع استانداران و فرمانداران که باعث سوء ظن مهندسی انتخابات توسط جنابعالی و دولت می‌شود.

بذرپاش و صادقی نمایندگان تهران و شیراز به وزیر اقتصاد: توضیح علت تاخیر در ارائه وام خرید کالا.

بذرپاش نماینده تهران به وزیر صنعت : توضیح علت بی توجهی به رکود بی سابقه که باعث تعطیلی روزانه کارخانجات در کشور شده است.

حاجی نماینده شاهین شهر به وزیر راه و شهرسازی : لزوم بازنگری در طرح جامع شاهین شهر.

سلطانی صبور و خجسته نمایندگان رزن و همدان به رئیس جمهور : لزوم واقعی کردن خرید تضمینی محصول سیب زمینی کاران استان همدان

سلطانی صبور، صادقی، نادران و ذوالانوار نمایندگان رزن، شیراز ، تهران و شیراز به وزیر نیرو: تسریع در تعیین تکلیف اپراتورهای برق و جبران خسارت ناشی از تاخیر در احقاق حقوق آن‌ها.

نجابت، نادران ، زارع، فولادگر ، جلیلی و سلطانی صبور به رئیس جمهور: لزوم اخذ امتیاز متقابل در قبال ارائه بازار به شرکت های هواپیمایی فرانسوی.

ذوالانوار ، نجابت، قادری، صادقی، زارع و فولادگر به وزیر صنعت و رئیس جمهور: لزوم رسیدگی فوری به مشکلات کارخانه قند فسا، تولید کمربند ایمنی ، کاغذسازی صفاشهر و ستاره پارس.

خجسته نماینده همدان به وزیر راه و شهرسازی : تسریع در تکمیل طرح راه آهن تهران-همدان پس از گذشت بیست سال .

حسن پور نماینده سیرجان به وزیر راه و شهرسازی:‌ لزوم اعزام هیأت کارشناسی به حوزه انتخابیه برای توضیح علت عدم بهسازی جاده سیرجان – بافق.

دهدشتی نماینده آبادان به وزیر آموزش و پرورش : توضیح علت عدم پرداخت اضافه کاری معلمان استان خوزستان از اسفند سال 93 و به وزیر نفت : توضیح علت عدم حضور وزیر نفت در کمیسیون انرژی طی هشت ماه گذشته و عدم پاسخگویی به سوالات نمایندگان.

قاضی پور، خجسته و سلیمی نمایندگان ارومیه ، همدان و محلات به رئیس جمهور ووزیر بهداشت: تسریع در حل مشکل رادیولوژیست های کشور.

کاتب نماینده گرمسار به وزیر اقتصاد : تعیین تکلیف مشتریان صندوق ثامن الحجج و پرداخت سپرده های آنان.

محجوب و امیرآبادی نمایندگان تهران و قم به رئیس جمهور و وزیر بهداشت: تسریع در حل مشکل رادیولوژیست های کشور .

قاضی پور نماینده ارومیه به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد : لزوم جلوگیری از تعطیل کردن صرافی ها توسط بانک مرکزی به دلیل نداشتن سرمایه کافی.

مشهدی عباسی، قاضی پور ، نقوی حسینی و محجوب به رئیس جمهور: توضیح علت بی توجهی به تخریب منابع طبیعی و محیط زیست توسط سازمان محیط زیست.

بشیری ، صادقی ، سعیدی، سبحانی فر، نظری مهر، خجسته و محجوب به وزیر آموزش و پرورش : تسریع در پرداخت حق التدریس فرهنگیان و پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی.

حسینی ، صادقی و دامادی نمایندگان قائم شهر، شیراز و ساری به وزرای کار و آموزش و پرورش : رسیدگی به وضعیت معیشتی معلمان و بازنشستگان فرهنگی و پرداخت مطالبات آنان و بازنگری در حقوق دریافتی آن‌ها

حسینی و دامادی نمایندگان قائم شهر و ساری به وزیر بهداشت : لزوم پرداخت مطالبات و رسیدگی به وضعیت معیشتی پرستاران.

اسماعیلی و خان محمدی نمایندگان زنجان و ابهر به وزیر اقتصاد : لزوم حل مشکل سهام‌داران پدیده شاندیز و جبران خسارت آن‌ها .

زاهدی نماینده کرمان به رئیس جمهور: لزوم پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان صنعت فولاد.

طبیب زاده نوری نماینده تهران به وزیر نفت: توضیح علت عدم برکناری مدیرعامل شرکت نفت علی رغم محکومیت ایشان از انفصال از خدمات دولتی .

قادری نماینده شیراز به وزیر آموزش و پرورش : اجرای نظام رتبه بندی برای معلمان باسابقه کم تر از شش سال و رفع تبعیض در افزایش حقوق فرهنگیان.

دهقان نماینده چناران به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت حمایت از نهالکاران بخش شاندیز به ویژه کشاورزان حوزه انتخابیه.

شیری نماینده هشترود به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات :‌رسیدگی به قطع چندین ماهه تلفن ثابت تعداد زیادی از روستاهای حوزه انتخابیه

نجابت ،‌هاشمی و ذوالانوار نمایندگان تهران ، شیراز به وزرای راه و کار: آیا خرید 114 هواپیما بدون اخذ هیچ گونه امتیازی و نادیده گرفتن اقتصاد مقاومتی صحیح است؟

قائدرحمت و محجوب نمایندگان درود و ازنا و تهران به وزیر کار: تشکیل شورای اسلامی کار سیمان درود بر اساس قانون شوراهای اسلامی ، کار و اصل 104 قانون اساسی و جلوگیری از کارشکنی‌های موجود در این مورد.

مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر صنعت: ضرورت برنامه ریزی و اقدامات موثر در راستای کاهش واردات پارچه چادری مشکی و رسیدن به خودکفایی در زمینه تولید داخلی این محصولات.

نبویان نماینده تهران به وزیر راه و شهرسازی : علت اصرار بر ایجاد مسیر هوایی مستقیم به آمریکا، به وزیر امور خارجه: علت مذاکره با وزیر امور خارجه شیطان بزرگ در غیر از موضوع هسته‌ای، به رئیس جمهور: علت حضور یکی از معاونان شما یعنی آقای دکتر صالحی در جلسه تئاتر در تهران در کنار یکی از سران فتنه.

آریایی نژاد نماینده ملایر به وزیر بهداشت: علت عدم پیگیری و برخورد جدی با مشکل آلودگی آب شرب روستاهای حوزه انتخابیه .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha