• دوشنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94110502784
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی مطرح کرد

وجود شائبه در خصوص حمایت شعبات شهرستانی برخی دستگاه‌ها از کاندیداهای خاص

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از وجود شائبه‌ای مبنی بر حمایت برخی شعبات شهرستانی دستگاه‌های خدمت رسان از برخی کاندیداهای خاص خبر داد.

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از وجود شائبه‌ای مبنی بر حمایت برخی شعبات شهرستانی دستگاه‌های خدمت رسان از برخی کاندیداهای خاص خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، رضا استاد رحیمی، در جلسه ستاد انتخابات استان افزود: متاسفانه در روزهای اخیر شائبه ای مبنی بر رفتارهای جانبدارانه برخی شعبات شهرستانی دستگاه های خدمت رسان همچون کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و هلال احمر مطرح شده است.

وی از ستاد انتخابات استان خواست تا بخشنامه ای به همه شهرستان‌ها ابلاغ شود تا به نفع کاندیداهای خاص تبلیغ نکنند چرا که عملا اجازه چنین فعالیتی نیز ندارند.

محمود چمنی، رییس کمیته انتظامی و امنیت ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه از تمهید مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف خبر داد و افزود: به دلیل شرایط جوی حاکم بر اکثر شهرستان های استان، از نهادهای مربوطه درخواست بالگرد کره ایم و شهرستان های میانه، ورزقان و هشترود بیشترین نیاز را به بالگرد دارند.

علی نواداد، رییس هیات بازرسی استان نیز در این جلسه افزود: وظایف هیات‌های بازرسی از لحظه ثبت نام کاندیداها آغاز و تا بعد از شمارش آراء نیز ادامه خواهد داشت. این هیات صرفا وظیفه نظارت بر امور و ارسال گزارشات مربوطه به هیات مرکزی بازرسی انتخابات را به عهده داشته و از لحاظ اجرایی و انجام وظایف محوله نیز با هیات های اجرایی، هیچ گونه موازی کاری ندارد.

وی افزود: در اجرای مواد 25 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 76 آیین‌ نامه اجرایی مجلس خبرگان رهبری، وزارت کشور مسئول اجرا و نظارت بر حسن اجرای انتخابات است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha