ایرانسل از راهاندازی 182 مرکز خدمات مشترکان جدید این اپراتور در سراسر کشور خبر داد.
به گزارش سرویس بازار ایسنا، با هدف بهبود خدمترسانی به مشترکان شبکه تلفنهمراه و باندپهن ایرانسل، 182 مرکز خدمات اختصاصی این اپراتور در استانهای تهران، قزوین، مرکزی، قم، سمنان، البرز، خراسانجنوبی، خراسانرضوی، خراسانشمالی، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، هرمزگان، کرمان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خوزستان، یزد، آذربایجانشرقی، آذربایجانغربی، اردبیل، زنجان، گیلان، همدان، کرمانشاه، کردستان، لرستان، مازندران و گلستان افتتاح شد تا تعداد مراکز خدمات مشترکان ایرانسل در سراسر ایران به 224 مرکز افزایش یابد.
در این مراکز علاوه بر ارائه خدماتی از جمله فروش و ثبتنام انواع سیمکارتها و مودمهای نسل سوم و چهارم اینترنت همراه ایرانسل، تعویض سیمکارت، پیگیری دریافت سیمکارت هدیه، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی، صدور ریز مکالمات برای مشترکان تلفنهمراه، خدمات رومینگ، تنظیمات دیتا و MMS، بستههای تشویقی و آهنگ پیشواز و ثبت و پیگیری مشکلات ناشی از آنتندهی شبکه تلفنهمراه نیز به متقاضیان ارائه میشود.
نشانی دقیق و ساعت کار هر یک از مراکز خدمات ایرانسل در وبسایت این اپراتور به این نشانی موجود است.
از سوی دیگر، مشترکان ایرانسل همواره میتوانند با استفاده از سرویس کنترل حساب اینترنتی و بدون نیاز به تماس با مراکز خدمات مشترکان، در هر لحظه حساب ایرانسل خود را کنترل و مدیریت کنند.
تمامی مشترکان ایرانسل میتوانند با استفاده از برنامه کاربردی «ایرانسل من»، حساب کاربری خود را از طریق تبلت یا تلفنهمراه هوشمند خود مدیریت کنند و در هر زمان که مایل هستند به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند. در حال حاضر خدمات متنوعی از جمله پرداخت قبض، شارژ حساب، ثبت و پیگیری مشکلات، مشاهده یا تغییر طرح تعرفه، فعالسازی و مشاهده باقیمانده بستههای افزایشی و کنترل موجودی حساب از طریق این برنامه کاربردی امکانپذیر است.
علاقهمندان میتوانند با مراجعه به نشانی برنامه کاربردی «ایرانسل من» را برای سیستمعاملهای اندروید، iOS و جاوا به صورت رایگان دریافت کنند.
انتهای پیام
نظرات