بانک مسکن در نخستین جشنواره ملی تبلیغات رتبههای برتر را در بخشهای مختلف جشنواره از آن خود کرد.
به گزارش سرویس بازار ایسنا، در جشنواره ملی تبلیغات که به همت موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد، آثار ارسال شده از سوی شرکتها و سازمانهای مختلف در حوزه تبلیغات بررسی شد که بانک مسکن در ارزیابی آثار ارسال شده رتبههای برتر را در پنج بخش کسب کرد.
بانک مسکن موفق شد در بخشهای تبلیغات چاپی و در شاخه آگهی مطبوعاتی و نیز در گروه کمپین تبلیغاتی جامع در شاخه کمپین جامع شاهین نقرهای را دریافت کند.
همچنین بانک مسکن در بخشهای تبلیغات پخشی در شاخههای تیزر اجتماعی و فیلم تبلیغاتی دیپلم افتخار و همچنین در بخش تبلیغات اینترنتی لوح سپاس را دریافت کرد.
نخستین جشنواره ملی تبلیغات با موضوع تبلیغات خلاق و کارآفرین به مدت دو روز و با حضور 500 نفر از مدیران، کارشناسان، استادان و صاحبنظران حوزه روابط عمومی و تبلیغات به منظور آشنایی با شیوههای نوین تبلیغاتی، کمک به نوآوری و ارتقای اثربخشی تبلیغات و معرفی الگوهای برتر در تولید اقلام تبلیغاتی برگزار شد.
انتهای پیام
نظرات