• شنبه / ۲۶ دی ۱۳۹۴ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 94102614966
  • خبرنگار : 71506

حسین‌خانی: هدفم موفقیت در المپیک است

حسین‌خانی: هدفم موفقیت در المپیک است

قهرمان وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد "جام تختی" با بیان این که با انگیزه و تلاش زیاد به تمرینات خود در اردوهای تیم ‌ملی ادامه می‌دهد، گفت: به دنبال کسب موفقیت در مرحله نهایی انتخابی تیم ‌ملی و ان‌شا‌ء‌الله المپیک هستم.

قهرمان وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد "جام تختی" با بیان این که با انگیزه و تلاش زیاد به تمرینات خود در اردوهای تیم ‌ملی ادامه می‌دهد، گفت: به دنبال کسب موفقیت در مرحله نهایی انتخابی تیم ‌ملی و ان‌شا‌ء‌الله المپیک هستم.

مصطفی حسین خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره کسب عنوان قهرمانی در ر‌قا‌بت‌های کشتی آزاد جام تختی و ارزیابی خود از سطح کیفی این ر‌قا‌بت‌ها، اظها‌ر کرد: چهره‌های خارجی خوبی در این ر‌قا‌بت‌ها حاضر نبودند، اما کشتی‌گیر‌ان داخلی برای آزمودن شانس خود جهت حضور در تیم ‌ملی هر چه که در توان داشتند را رو کردند و آمده بودند تا در این مسابقات به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ‌ملی جواز حضور در مرحله نهایی را به دست بیاورند.

آزادکار وزن 74 کیلوگرم ایران افزود: از این که توانستم با کسب عنوان قهرمانی جواز حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ‌ملی را به دست بیاوریم، خوشحال هستم. تمرینات فشرده و منظمی را در اردوها پشت سر گذاشتم و ان‌شا‌ء‌الله به همین روند ادامه خواهم داد تا بتوانم در مسابقاتی که کادرفنی تیم ‌ملی صلاح بداند شرکت کنم.

وی تصریح کرد: البته هنوز مشخص نیست در تورنمنتی کشتی می گیرم یا خیر، اما آماده هستم هر کجا که کادرفنی تیم ‌ملی صلاح بداند، کشتی بگیرم. البته باید بگویم که کشتی‌گیر‌ان خوبی در جام تختی حاضر شدند و ر‌قا‌بت جذاب میان آنها برای رسیدن به دوبنده تیم ‌ملی باعث شده بود ر‌قا‌بت ها از حساسیت بالایی برخوردار باشد.

مصطفی حسین خانی

حسین خانی درباره برنامه‌های آینده خود نیز، خاطر‌ نشان کرد: در اردوهای تیم ‌ملی با قدرت و با انگیزه زیاد به تمریناتم ادامه خواهم داد و هر آنچه که در توان دارم به کار می‌گیرم تا به اهدافم برسم. مطمئنا کادر فنی تیم ‌ملی نیز با مشاهده عملکرد کشتی‌گیر‌ان، هر کشتی‌گیر‌ی که بهتر باشد و بتواند نتایج خوبی را کسب کند، مد نظر قرار می‌ دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با اولی در جام تختی قرار است به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شود یا خیر، ا‌ضافه‌ کرد‌: هنوز چیزی مشخص نیست و کادر فنی موضوعی در این رابطه به من اعلام نکرده است، اما همان طور که گفتم هر کجا که صلاح بدانند حضور پیدا می‌کنم.

حسین خانی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا به حضور در المپیک فکر می‌کند یا خیر، توضیح داد: مطمئنا با انگیزه رسیدن به المپیک سختی‌ تمرینات را پشت سر می گذارم. همان طور که کادرفنی اعلام کرده مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ‌ملی ملاک مهم آنها برای انتخاب نفرات المپیک است. چهره های خوبی در این وزن حضور دارند، اما امیدوارم بتوانم با تلاش هر‌ چه‌ بیشتر و انگیزه‌ای که در تمرینات دارم، در مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی موفق شوم.

انتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha