• چهارشنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۴ / ۱۵:۲۵
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 94102313808
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

معاون کمیته امداد امام خمینی استان اعلام کرد:

پرداخت ماهانه حدود 360 میلیون تومان به نیازمندان هرمزگان

پرداخت ماهانه حدود 360 میلیون تومان به نیازمندان هرمزگان

ایسنا/هرمزگان معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون مبلغ 327 میلیارد و 501 میلیون و 960 هزار ریال کمک هزینه معیشت به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون مبلغ 327 میلیارد و 501 میلیون و 960 هزار ریال کمک هزینه معیشت به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

مهرداد تاجیک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، افزود: در این مدت 511 هزار و 601 خانواده مددجو از کمک معیشت مددجویی بهره‌مند شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: میانگین پرداختی‌های ماهیانه به هر خانواده مددجوی کمیته امداد در هرمزگان 56 هزار و 845 ریال است که مجموعا به طور میانگین ماهیانه 36 میلیارد و 389 میلیون و 106 هزار ریال به خانواده‌های تحت حمایت پرداخت می‌شود. همچنین از ابتدای سال تاکنون هزینه اجاره مسکن سه ماهه 600 خانوار تحت پوشش کمیته امداد در استان به مبلغ 670 میلیون ریال پرداخت شد.

تاجیک بیان کرد: پرداخت کمک معیشت و هزینه‌های اجاره مسکن مددجویان برای کمک به تامین بخشی از نیازمندی‌های مددجویان در زمینه مسکن و استقرار آنها در مکان‌های مناسب انجام می‌شود. همچنین کمیته امداد استان از ابتدای سال تاکنون بیش از 32 میلیارد و 838 میلیون و 400 هزار ریال برای امر ازدواج نیازمندان هزینه کرده است.

وی افزود: در این مدت 1803 مورد برنامه در امر ازدواج برای زوج‌های جوان و در آستانه ازدواج اجرا شده است. در این مدت برنامه‌های اجرا شده در امر ازدواج شامل تهیه جهیزیه دختران مورد حمایت به تعداد هزار و 570 مورد به مبلغ 31 میلیارد و 400 میلیون ریال، تامین جهیزیه دختران خانواده‌های نیازمند به تعداد 25 مورد به مبلغ 150 میلیون ریال، اهدای 207 مورد هدیه ازدواج به پسران تحت حمایت به مبلغ 1 میلیارد و 268 میلیون و 400 هزار ریال و یک مورد کمک به ازدواج مجدد بانوان به مبلغ 20 میلیون ریال انجام شده است.

تاجیک گفت: از ابتدای سال تاکنون 270 نفر از فرزندان ذکور مددجو در هرمزگان برای انتقال محل خدمت سربازی به نظام وظیفه معرفی شده‌اند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد هرمزگان از معافیت خدمت سربازی 2 نفر از فرزندان ذکور مددجو از ابتدای سال تاکنون خبرداد و گفت: همچنین در این مدت 30 نفر از فرزندان ذکور مددجویانی که بی سرپرست و یا تک فرزند هستند برای برخورداری از تسهیلات کاهش تعرفه صدور کارت معافیت به سازمان نظام وظیفه معرفی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha