• سه‌شنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۴ / ۰۸:۴۵
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 94102212545
  • خبرنگار : 90136

از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی

سامانه گزارشهای مردمی تخلفات اداری راه‌اندازی شد

سامانه گزارشهای مردمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با هدف دریافت نظرات مردم و بهبود ارائه خدمات بر روی پورتال این سازمان راه‌اندازی شده است.

سامانه گزارشهای مردمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با هدف دریافت نظرات مردم و بهبود ارائه خدمات بر روی پورتال این سازمان راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایسنا، به گفته مسوولان با راه‌اندازی این سامانه و در راستای تحقق دولت الکترونیک، فرایند دریافت گزارشهای مردمی، مکانیزه شده است.

طبق ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری، استفاده از هرگونه امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه در مقابل انجام وظایف اداری و مرتبط با شغل از سوی کارمندان دستگاههای اجرائی در تمام سطوح تخلف محسوب می‌شود که در همین راستا دفتر بازرسی رگولاتوری به صورت مستقیم با انجام بازرسیهای مستمر داخلی توسط بازرسان معتمد و متخصص بر اجرای این ماده قانونی نظارت می‌کند.

علاوه بر نظارت‌های مستقیم، در حال حاضر در سامانه گزارشهای مردمی امکان دریافت و پیگیری گزارشهای مردمی از تخلفات اداری فراهم شده است.

سامانه دریافت گزارشهای مردمی در پورتال رگولاتوری با آدرس www.Cra.ir بخش معرفی سازمان، دفاتر ستادی، دفتر مدیریت عملکرد بارگذاری شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha