• شنبه / ۱۹ دی ۱۳۹۴ / ۱۹:۵۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94101910928
  • منبع : مطبوعات

دبیر کل حزب موتلفه:

نامزدی خارج از ائتلاف اصولگرایان معرفی نخواهیم کرد

نامزدی خارج از ائتلاف اصولگرایان معرفی نخواهیم کرد

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب موتلفه اسلامی در انتخابات آینده نامزدی را خارج از فهرست شورای ائتلاف اصولگرایان در تهران و شورای ائتلاف اصولگرایان در استان‌ها معرفی نخواهد کرد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب موتلفه اسلامی در انتخابات آینده نامزدی را خارج از فهرست شورای ائتلاف اصولگرایان در تهران و شورای ائتلاف اصولگرایان در استان‌ها معرفی نخواهد کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد نبی حبیبی که در اجلاس سراسری دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت با اشاره به انتخابات و فعالیت های حزب موتلفه اسلامی در شکل گیری وحدت اصولگرایان اظهار کرد: حزب موتلفه اسلامی فعالیت برای انتخابات آینده را از سال ۹۲ آغاز کرد و به این جمع بندی رسید که اصولگرایان در انتخابات آینده تنها یک راه دارند و آن ائتلاف است.

وی با تاکید بر ضرورت وحدت و انسجام اصولگرایان در انتخابات بیان داشت: موتلفه اسلامی در انتخابات آینده در سراسر کشور یک نفر را هم مستقل از شورای ائتلاف اصولگرایان معرفی نخواهد کرد و نامزد های این حزب در غالب شورای ائتلاف اصولگرایان معرفی خواهند شد.

عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: بحمدالله شورای ائتلاف اصولگرایان تشکیل شده و جلسات شورای مرکزی ان منظم برگزار می شود . حزب موتلفه اسلامی برای اینکه اصولگرایان به وحدت و همگرایی برسند وظایف خود را در حداکثر توانایی انجام داده است.

وی افزود: وضعیت شورای ائتلاف اصولگرایان به گونه ای است که اکثریت قریب به اتفاق سلایق اصولگرایی در ان هستند و هر کسی بخواهد از این ائتلاف کناره گیری کند هزینه سنگینی باید بدهد و کنار رفتن هر تشکلی از این ائتلاف باعث می شود خود ان تشکل یا فرد لطمه بخورد.

حبیبی تصریح کرد: اصولگرایان در انتخابات آینده انشاءالله با یک فهرست و یک صدا حضور پیدا خواهند کرد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: برخی از اصلاح طلبان و رقبا همواره به دنبال ایجاد اختلاف در میان اصولگرایان هستند و به همین دلیل اصولگرایان باید مراقب باشند تا هیچ لطمه ای به شورای ائتلاف اصولگرایان وارد نشود.

وی افزود: شورای ائتلاف اصولگرایان به زودی وارد مصادیق می شود و با ساز و کاری که وجود دارد انشاءالله مشکلی وجود نخواهد داشت.

حبیبی در پایان اظهار کرد: امید ما به تداوم ائتلاف اصولگرایان روز به روز بیشتر می شود و الحمدالله اصولگرایان دغدغه ائتلاف دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha