• چهارشنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۴ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94101609111
  • منبع : نمایندگی همدان

نتیجه تأیید صلاحیت کاندیداهای ملایر اعلام شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر از تأیید صلاحیت تمامی کاندیداهای دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر در هیئت اجرایی این شهرستان خبر داد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر از تأیید صلاحیت تمامی کاندیداهای دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر در هیئت اجرایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، ‌عبدالعظیم رضایی افزود: در این دوره 72 نفر کاندیدا برای رقابت در دهمین دوره انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند که بعد از نام‌نویسی کار تائید صلاحیت آنها آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در 14 دی کار تائید صلاحیت با استعلامات واصله از مراجع چهارگانه قانونی و مستندات مربوطه طی 5 جلسه رسمی برگزار شد، اظهار کرد: تمامی کاندیداهای ثبت‌نام شده به جز یک نفر که انصراف داده بود، در هیئت اجرایی شهرستان مورد تائید قرار گرفتند.

فرماندار ملایر از برگزاری جلسات آموزشی برای بخشداران، هیئت اجرایی نمایندگان کاندیدا و عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان خبر داد و گفت: در رابطه با شناسایی بازرسان صندوق‌ها و بازرسان ویژه و ارائه آموزش لازم به آنها برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

رضایی خاطرنشان کرد: امسال 3 هزار نفر عوامل اجرایی مختلف کار برگزاری انتخابات را در شهرستان ملایر برعهده دارند همچنین بر اساس ماده 59 قانون همه مسئولان دولتی و غیردولتی در نهادها به هیچ وجه اجازه استفاده از امکانات عمومی و دولتی برای کاندیدای خاص را ندارند.

وی با بیان اینکه در رابطه با تخلفات و جرائم انتخاباتی در سطح کشور شهرستان چند مورد از فعالیت‌های کاندیداها رصد و به آنها گوشزد شده است، ادامه داد: در این مقطع اجازه فعالیت انتخاباتی و تبلیغاتی وجود ندارد.

فرماندار ملایر با اشاره به نقش مهم و راهبردی دو انتخابات پیش‌رو بر سیاست‌های داخلی و خارجی، افزود: همه امکانات کشور برای برگزاری انتخاباتی عادلانه، آزاد و رقابتی سالم، بسیج شده است.

رضایی از برپایی 192 شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد 77 شعبه اخذ رأی در شهر ملایر،30 شعبه در بخش سامن، 30 شعبه در بخش جوکار، 35 شعبه در بخش مرکزی و 20 شعبه در بخش زند دایر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha