• چهارشنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۴ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 94101609072
  • منبع : نمایندگی ایلام

بهره‌برداری از کتابخانه مرکزی ایلام تا پایان سال، پس از 14 سال

بهره‌برداری از کتابخانه مرکزی ایلام تا پایان سال، پس از 14 سال

ایسنا/ایلام مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: پس از بهره‌برداری از کتابخانه مرکزی شهر ایلام این مرکز با ۲۰ هزار جلد کتاب شارژ اولیه می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: پس از بهره‌برداری از کتابخانه مرکزی شهر ایلام این مرکز با ۲۰ هزار جلد کتاب شارژ اولیه می‌شود.

«مراد جلیلیان» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: عملیات ساخت این کتابخانه سال ۸۰ در مرکز شهر ایلام آغاز و برای ساخت آن در زمینی به مساحت حدود 6000 مترمربع ساخته شده و بهره‌برداری نهایی از این طرح فرهنگی نیازمند ۱۰ میلیارد ریال اعتبار است که برای نصب سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی هزینه می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خاطرنشان کرد: قول مساعدی برای تأمین اعتبار مورد نیاز و تکمیل این طرح فرهنگی در دیدار اخیر معاون استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام داده شده تا این کتابخانه دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

جلیلیان اعتبار هزینه شده برای ادامه ساخت کتابخانه مرکزی ایلام در سال گذشته را ۹ میلیارد ریال برشمرد و افزود: این مرکز فرهنگی و هنری مجهز به سرسرای آمفی‌تئاتر، توقف‌گاه، سرسرای مطالعه، کتابخانه مرجع، کلاس‌های فرهنگی، هنری است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با بیان این‌که همه تلاش دولت تدبیر و امید اتمام طرح‌های نیمه‌تمام است، پیش‌بینی کرد: با افتتاح این کتابخانه زمینه ارائه خدمات مطلوب‌تر در حوزه فرهنگ و هنر فراهم شود.

وی یادآور شد: قرار است این کتابخانه توسط نهاد کتابخانه عمومی کشور با ۲۰ هزار جلد کتاب شارژ اولیه شود.

به گزارش ایسنا، هم‌اکنون ۴۲ باب کتابخانه عمومی در استان ایلام فعال است که از این تعداد، ۳۵ کتابخانه نهادی و هفت کتابخانه نیز مشارکتی است که از مجموع این مراکز ۳۵ کتابخانه در مناطق شهری قرار دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha