• سه‌شنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۴ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94101508358
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

238 کاندیدای مجلس دهم در استان کرمانشاه تایید صلاحیت شدند

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از عدم احراز صلاحیت 48 داوطلب نمایندگی مجلس و همچنین انصراف 9 داوطلب در حوزه‌های انتخابیه استان خبر داد و گفت: با پایان کار هیئت‌های اجرایی 238 داوطلب نمایندگی مجلس در استان تایید صلاحیت شدند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از عدم احراز صلاحیت 48 داوطلب نمایندگی مجلس و همچنین انصراف 9 داوطلب در حوزه‌های انتخابیه استان خبر داد و گفت: با پایان کار هیئت‌های اجرایی 238 داوطلب نمایندگی مجلس در استان تایید صلاحیت شدند.

امیر شاه‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به این‌که «295 نفر در استان کرمانشاه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده بودند»، اظهار کرد: پس از پایان بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی شهرستان‌های استان 238 نفر تایید صلاحیت شدند و صلایحیت 48 نفر نیز احراز نشد. همچنین تاکنون 9 داوطلب انصراف داده‌اند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه کرمانشاه 101 نفر تایید، 13 نفر رد صلاحیت و دو نفر انصرافی داشتیم، در حوزه انتخابیه اسلام‌آبادغرب و دالاهو 33 نفر تایید، 14 نفر رد صلاحیت و یک نف انصراف، در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب 29 نفر تایید، چهار نفر رد صلاحیت و دو نفر انصراف، در حوزه انتخابیه سنقروکلیایی 34 نفر تایید صلاحیت و سه نفر رد صلاحیت، در حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی 24 نفر تایید صلاحیت، 10 نفر رد صلاحیت و سه نفر انصراف و در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین نیز 17 نفر تایید، چهار نفر رد صلاحیت و یک نفر انصرافی داشتیم.

وی گفت: همه افرادی که رد صلاحیت شده‌اند بر اساس استعلام از مراجع چهارگانه بوده و هیچ داوطلبی در استان بر اساس سلیقه شخصی رد صلاحیت نشده است.

وی درباره افرادی که صلاحیت آن‌ها رد شده نیز اظهار کرد: این افراد از 16 تا 19 دی ماه مهلت دارند اعتراض خود را به هیات‌های نظارت ارائه دهند. هیات‌های اجرایی هم موظفند مستندات رد صلاحیت داوطلبان را در اختیار آنها قرار دهند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه درباره افراد تایید صلاحیت شده نیز یادآوری کرد: صلاحیت این افراد پس از تایید در هیات‌های نظارت شهرستان‌ها، باید در هیات نظارت استان، هیات نظارت مرکزی و در نهایت شورای نگهبان تایید شود که این مراحل تا 27 بهمن ادامه خواهد یافت. پس از این مراحل داوطلبانی که تایید صلاحیت نهایی شدند می‌توانند وارد مرحله تبلیغات شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۱۰-۱۵ ۱۹:۵۶

لطفا اسامي افراد تاييد شده و افراد رد صلاحيت شده رو هم بذاريد اگه امکانش هست برام ايميل کنيد