• دوشنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۴ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 94101407762
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

قصه‌های امیرعلی «رادیو هفت» صوتی می‌شوند

قصه‌های امیرعلی «رادیو هفت» صوتی می‌شوند

نویسنده «قصه‌های امیرعلی» گفت: کتاب‌های صوتی شاید نتوانند جای لالایی‌های مادرانه را بگیرند، اما می‌توانند سهم بسیار مهمی در زنده نگه‌ داشتن قصه ما بین مردم داشته باشند.

نویسنده «قصه‌های امیرعلی» گفت: کتاب‌های صوتی شاید نتوانند جای لالایی‌های مادرانه را بگیرند، اما می‌توانند سهم بسیار مهمی در زنده نگه‌ داشتن قصه ما بین مردم داشته باشند.

امیرعلی نبویان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، درباره مجموعه داستان‌های امیرعلی اظهار کرد: در این داستان‌ها سعی کردم به زبان خودم برسم و هیچ‌گونه قصدی مبنی بر اینکه قصه آموزنده‌ای بنویسم نداشتم.

وی ادامه داد: در ابتدای هر داستان سعی کردم که اعتماد مخاطب را جلب کنم و از فخرفروشی کلمات در داستان‌های خودم به شدت دوری کردم.

نویسنده «قصه‌های امیرعلی» درباره داستان‌های خود خاطرنشان کرد: با توجه به تأثیر قصه بین عامه مردم، درد مشترک را در قصه‌ها منعکس کردم. دردهایی که باید گفته می‌شد. این دردها درون من نویسنده نیز وجود داشت و قبل از آنکه نوشته شوند درونی شده‌اند.

نبویان با اشاره به ناقص بودن سبد فرهنگی عرضه شده برای مردم در کشور خاطرنشان کرد: متأسفانه در کشور عنصر مهمی چون کتاب‌های صوتی نادیده گرفته شده است. کتاب‌های صوتی شاید نتوانند جای لالایی‌های مادرانه را بگیرند، اما می‌توانند سهم بسیار مهمی در زنده نگه‌داشتن قصه ما بین مردم داشته باشند.

وی درباره سری کتاب‌های امیرعلی افزود: اکنون بیشتر به فکر صوتی کردن این کتاب‌ها هستم و به چاپ دیگری از این مجموعه فکر نمی‌کنم.

مجری برنامه «رادیو هفت» با اشاره به شوک‌آور بودن تعطیلی برنامه «رادیو هفت» برای تمام مجموعه تصریح کرد: با گذشتن چند ماه از تعطیلی برنامه هنوز نتوانستم این تعطیلی را هضم کنم و بعد از این اتفاق تاکنون هیچ برنامه‌ای از شبکه آموزش را ندیدم.

نبویان با تشکر از مردم برای حمایت از برنامه «رادیو هفت» تاکید کرد: مردم برای اعتراض به بسته شدن برنامه راهی جز تلفن زدن به شبکه آموزش و کلافه کردن همکاران سابق شبکه آموزش نداشته‌اند که خوشبختانه یا متأسفانه این عمل حمایتی را خوب انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم برای «رادیو هفت» سنگ تمام گذاشته‌اند، تصریح کرد: اتفاقی که در شبکه‌های مجازی بعد از تعطیلی برنامه رخ داد، همه عوامل را متوجه کرد که برای جلب مخاطب برگزاری مسابقات میلیونی پیامکی نیاز نیست.

مجری «رادیو هفت» درباره وضعیت برنامه خاطرنشان کرد: این برنامه در شبکه آموزش دیگر پخش نخواهد شد و در مورد شبکه نسیم نیز احتمال بسیار کمی است که این برنامه در این شبکه اجرا شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha