• شنبه / ۲۸ آذر ۱۳۹۴ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94092816280
  • منبع : نمایندگی سمنان

شاهچراغی:

با تاکید جامعتین کاندیدا شدم

با تاکید جامعتین کاندیدا شدم

نماینده عضو فعلی مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با تاکید و حمایت جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه، پا به عرصه این انتخابات گذاشته ام‌.

نماینده عضو فعلی مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با تاکید و حمایت جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه، پا به عرصه این انتخابات گذاشته ام‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در حاشیه ثبت‌نام برای کاندیداتوری مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان سمنان ، با بیان اینکه این مجلس ذخیره ای ارزشمند برای روز مبادا است، اظهار کرد: هدف من از ثبت نام این است که سربازی برای مقام معظم رهبری و مردم این استان باشم.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، هر دو مهم هستند، افزود: انتخابات مجلس خبرگان رهبری از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که این مجلس حفاظت و حراست از رهبری را به عهده دارد و ذخیره ای برای روز مبادا محسوب می شود که امید است آن روز مبادا نرسد و شخص مقام معظم رهبری، پرچم را به صاحب اصلی نظام یعنی حضرت ولی عصر(عج)بسپارند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مهم، حضور مردم در پای صندوق های رای است، گفت: اقتدار جمهوری اسلامی به اقتدار و حضور مردم در صحنه های مختلف وابسته است.

این عضو خبرگان رهبری با دعوت از دیگر علما برای حضور در این انتخابات، یادآور شد: هر چه تعداد کاندیداها بیشتر باشد، حضور مردم نیز پررنگ تر خواهد بود.

شاهچراغی، با بیان اینکه ما طالب حضور بیشتر مردم و کاندیداها در این عرصه هستیم، افزود: انتخاب نهایی با مردم استان است و این مردم هستند که باید نماینده خود را انتخاب کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان، با بیان اینکه مجلس خبرگان، مجلسی سیاسی نیست، تصریح کرد: این مجلس دو وظیفه عمده دارد نخست حراست و حفاظت از ولی فقیه و دوم ذخیره ای برای روز مبادا به حساب می آید.

شاهچراغی نماینده فعلی مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان سابقه دو دوره نمایندگی استان سمنان را در خبرگان رهبری دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha