• جمعه / ۲۷ آذر ۱۳۹۴ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94092715534
  • خبرنگار : 71536

روزشمار فوتبال ایران – 27 آذر

روزی که منتخب استقلال و پرسپولیس منتخب لیگ را شکست دادند

روزی که منتخب استقلال و پرسپولیس منتخب لیگ را شکست دادند

هفت سال قبل و در چنین روزی منتخب تیم های استقلال و پرسپولیس در یک دیدار پر گل منتخب لیگ برتر را شکست دادند.

هفت سال قبل و در چنین روزی منتخب تیم های استقلال و پرسپولیس در یک دیدار پر گل منتخب لیگ برتر را شکست دادند.

به گزارش ایسنا، در روزشمار 27 آذر فوتبال ایران و در سال 87، در یک دیدار خیرخواهانه تیم‌های منتخب پرسپولیس و استقلال به مصاف تیم منتخب لیگ برتر رفتند که بازیکنان منتخب استقلال و پرسپولیس توانستند با نتیجه‌ چهار بر دو برابر منتخب لیگ برتر به پیروزی برسند. در این بازی بازیکنان پرسپولیس و استقلال پیراهنی به رنگ آبی و قرمز و شبیه به پیراهن تیم بارسلونا به تن داشتند. تیم منتخب لیگ برتر نیز با پیراهن سفید به میدان رفت.

احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان اسبق تیم ملی و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در 15 دقیقه ابتدایی بازی درون دروازه تیم منتخب پرسپولیس و استقلال قرار گرفت و پس از خروج از زمین، مسوولان برگزاری مسابقه به همراه افشین پیروانی و امیر قلعه‌نویی سرمربیان دو تیم منتخب پرسپولیس و استقلال و محمود یاوری سرمربی تیم منتخب لیگ برتر با اهدای لوحی از وی تقدیر کردند.

در 27 آذر 87 نیز، در جریان تورنمنت چهار جانبه فوتبال در عمان، تیم ملی ایران در اولین دیدار خود به مصاف اکوادور رفت که با یک گل مقابل این تیم شکست خورد. تیم های ایران، اکوادور، چین و عمان در این تورنمنت چهار جانبه حضور دارند.

در سال 91 و در چنین روزی، فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال فهرست محبوب‌ترین بازیکنان حال حاضر جهان را در مرحله میان دوره اعلام کرد که در این فهرست مهدی مهدوی کیا، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان محبوب‌ترین بازیکن آسیا و جهان معرفی شده بود. همچنین یاسر القحطانی و سید مهدی رحمتی در رده‌های دوم و سوم قرار داشتند.

9 سال پیش و در چنین روزی، جواد نکونام نخستین گل خود را از زمان حضور در اسپانیا مقابل ویارئال به ثمر رساند. در این بازی اوساسونا با نتیجه چهار بر یک ویارئال را شکست داد.

در 27 آذر سال 85، رده بندی ماه دسامبر فیفا اعلام شد که تیم ملی ایران با 716 امتیاز در رده ی سی‌وهشتم جهان و اول آسیا قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha