• چهارشنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۴ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94092514900
  • منبع : نمایندگی قزوین

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:

همه سلایق معتقد به جمهوری اسلامی در انتخابات حضور پیدا کنند

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: همه سلایق معتقد به نظام جمهوری اسلامی در انتخابات شرکت و حضور پیدا کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: همه سلایق معتقد به نظام جمهوری اسلامی در انتخابات شرکت و حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین، ایوب رحیمی در بیستمین جلسه ستاد انتخابات استان که در سالن جلسات معاونت سیاسی و امنیتی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: همه مردم، جریان‌های سیاسی، مجریان و ناظران انتخابات باید تلاش کنند در راستای برگزاری انتخابات باشکوه، قانونمند و سالم حرکت کنند و ستاد انتخابات با همه عوامل و امکانات آماده برگزاری انتخابات پرشوردر استان است و همه باید کمک کنند انتخابات در فضایی توام با آرامش، نشاط و شادابی، سلامت کامل و در شان ملت برگزار شود.

وی افزود: باید از آرای مردم که به صورت امانت در اختیار مجریان و ناظران است حراست و حفاظت شود و به مردم خیانت نشود.

وی با اشاره به جوسازی بعضی از گروه‌ها در فضای انتخابات افزود: این روزها ابلیس با حربه شایعه‌پراکنی، تهمت و دروغ و تخریب کاندیداها به سراغ افراد می‌آید تا اشخاص و گروه‌ها را از مسیر اصلی منحرف کند پس همه باید مراقب باشند تا توطئه‌های شیطان صفتان در آن‌ها اثربخش نباشد و با رعایت تقوا و تعهد ‌از این دام و فضا فاصله گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان این‌که «همه جریان‌ها و سلایق معتقد به جمهوری اسلامی وارد عرصه انتخابات شوند»، تصریح کرد: دشمنان نظام تلاش دارند که انتخابات به خوبی برگزار نشود و آرای مردم را متفرق و پراکنده کنند که برای مقابله با این توطئه‌ها، مردم باید مراقب باشند که این‌گونه آسیب‌ها و صدمات به نظام وارد نشود.

وی اظهار کرد: انتخابات متعلق به یک سلیقه یا جریان فکری نیست بلکه متعلق به همه مردم ایران است و از همه گروه‌های درون نظام که توان نمایندگی در خود می‌بینند دعوت می‌کنیم در انتخابات حضور پیدا کنند تا کار کشور به نحو مطلوبی به سرانجام برسد.

وی با اعلام این‌که «امروز دشمن از جوهر اثرانگشتان مردم دریای صندوق‌های رای می‌ترسد»، ادامه داد: همه باید در پای صندوق‌ها حاضر شده انگشتان خود را به جوهر آبی آغشته کنیم که عرصه و صحنه امتحان جای دیگری است پس حضور در پای صندوق‌های رای و شرکت در انتخابات با آغشته کردن سر انگشتان به جوهر آبی امروز کمتر از اهدای خون در دوران دفاع مقدس نیست.

رحیمی افزود: در حال حاضر در برخی جراید و فضاهای مجازی حرف‌های زیادی می‌زنند که البته متعلق به یک گروه خاصی نیست و در فضای فعلی باید همه این قهرها و گلایه‌ها را کنار گذاشت و به صورت منسجم وارد صحنه شد تا برگ زرین دیگری برای کشور و انقلاب اسلامی رقم بخورد.

وی گفت: برخی حاشیه‌های انتخاباتی توسط گروه‌ها و دسته‌جات سیاسی در فضای جامعه و رسانه‌ای مطرح شود که توصیه می‌شود همه جریان‌ها و تشکل‌های سیاسی اخلاق انتخابات را رعایت کنند تا به دام شیطان نیفتند و در چارچوب اصول، مقررات و قوانین جمهوری اسلامی حرکت کنند.

وی ادامه داد: کسانی که قانون را رعایت نکنند قطعا" با آن‌ها برخورد خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با تاکید بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی با مجریان برگزاری انتخابات تصریح کرد: همکاری دستگاه‌ها، نیروها و عوامل امنیتی با ستاد انتخابات تاکنون در حد مطلوبی بوده و همه عوامل و شرایط برای برگزاری یک انتخابات سالم، شاداب و قانونی در استان فراهم است و همه دستگاه‌ها موظف هستند مطابق قانون با ستاد انتخابات همکاری داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha