• سه‌شنبه / ۲۴ آذر ۱۳۹۴ / ۱۰:۲۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 94092413678
  • خبرنگار : 71468

نصیرشلال، تقیان، عسکری و بهروزی از تیم ملی جدا شدند

دوری نفرات دعوت نشده به تیم ملی وزنه‌برداری از المپیک

دوری نفرات دعوت نشده به تیم ملی وزنه‌برداری از المپیک

دبیر فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی می‌گوید نفرات دعوت شده به اردوی تیم ‌ملی کم می‌شوند اما قرار نیست کسی دیگر به جمع اردونشینان اضافه شود و کمیته‌ فنی تصمیم گرفته تغییراتی را در نفرات صورت دهد.

دبیر فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی می‌گوید نفرات دعوت شده به اردوی تیم ‌ملی کم می‌شوند اما قرار نیست کسی دیگر به جمع اردونشینان اضافه شود و کمیته‌ فنی تصمیم گرفته تغییراتی را در نفرات صورت دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مرحله جدید اردوی تیم ‌ملی و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی که از سه‌شنبه هفته‌ آینده آغاز می‌شود، نام نفراتی همچون مجید عسکری، جابر بهروزی، رسول تقیان و نواب نصیر شلال که در دو سال اخیر جزو دعوت شده‌های ثابت به اردوی تیم ‌ملی بودند، دیده نمی‌شود و این طور به نظر می‌رسد آنها به ویژه‌ نواب نصیر شلال شانس المپیکی شدن را به طور کامل از دست داده‌اند.

حسین مقامی در این مورد به خبرنگار ایسنا گفت: در جلسه کمیته‌ فنی به جمع بندی رسیدیم که چه نفراتی به اردو دعوت شوند اما هر کسی که دعوت نشد دلیلی بر عدم شایستگی‌اش نیست و حتما تمام ورزشکاران شایستگی دارند. با این حال نظر کمیته‌ فنی این بود که تغییری در نفرات صورت بگیرد، زیرا المپیک جایی نیست که حرف و حدیث‌هایی که بعد از مسابقات جهانی به وجود آمد، دوباره مطرح شود.

او ا‌دا‌مه‌ داد: در جلسه کمیته‌ فنی نفرات زیادی پیشنهاد شدند تا وارد اردو شوند اما چون تعداد نفرات محدود است حداکثر با 10 نفر موافقت شد. البته الان نفرات بیشتری دعوت شده‌اند که حضور تعدادی از آنها موقت است و عملکرد آنها در سه هفته‌ اردو مشخص می‌کند که بمانند یا از اردو خارج شوند. در واقع باید عملکردشان اعضای کمیته‌ فنی و کادر فنی را متقاعد کنند که حضورشان ضروری است در غیر این صورت تعداد تقلیل می یابد.

مقامی در پاسخ به این پرسش که قرار است در آینده باز هم دعوت به اردو انجام گیرد یا از همین نفرات تیم اعزامی به قهرمانی آسیا و المپیک مشخص می‌شود؟ تصریح کرد: در این جلسه قرار بر این شد که کسی دیگر وارد اردو نشود. همین تعداد نفرات باشند و تعدادی هم خارج شوند. تصمیمی برای اضافه شدن نفرات جدید نیست. به احتمال قوی هم اعزام به قهرمانی آسیا از همین نفرات خواهد بود. البته ملاک برای ما المپیک است. در میان نفرات دعوت شده تنها دو نفر مشروط هستند؛ سعید محمدپور که نتیجه‌ پزشکی‌اش معلوم می‌کند به اردو بیاید یا نه و دیگری بهداد سلیمی که آسیب‌دیدگی‌ دارد.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که دستیاران توکلی تغییر خواهند کرد یا خیر؟ بیا‌ن‌ کرد: در جلسه کمیته‌ فنی در این مورد هم بحث شد و بر عهده خود توکلی گذاشته شد. کمیته‌ فنی نقش حمایت کننده دارد و تا الان هم دستیارانی که برای هر سه رده معرفی شده‌اند با توجه به شاخصه‌های موجود تایید شدند. حسین توکلی هم در جلسه کمیته‌ فنی در مورد دستیارانش نظر خاصی نداد و فعلا چیزی نگفته است.

انتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha