• دوشنبه / ۲۳ آذر ۱۳۹۴ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94092313246
  • منبع : مطبوعات

74 روز تا انتخابات

از توصیه‌های انتخاباتی تا پیش‌بینی تعداد شعب اخذ رأی

از توصیه‌های انتخاباتی تا پیش‌بینی تعداد شعب اخذ رأی

یکی از مهم‌ترین جریان‌های سیاسی کشور که انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری است،‌ به‌زودی برگزار خواهد شد و چشم تمام مردم ایران، جهان و مسئولان به عملکرد دستگاه‌های متولی برگزاری انتخابات است.

یکی از مهم‌ترین جریان‌های سیاسی کشور که انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری است،‌ به‌زودی برگزار خواهد شد و چشم تمام مردم ایران، جهان و مسئولان به عملکرد دستگاه‌های متولی برگزاری انتخابات است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، استاندار تهران گفت: مبنای کار ما قانون و حفاظت از حقوق مردم است و باید منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای محقق شود.

سیدحسین هاشمی در جریان بازدید از ستاد انتخابات استان تهران در جمع روسای کمیته‌های ستاد اظهار کرد:‌ باید پرهیز شود که همه امور انتخابات به دقیقه 90 کشیده نشود.

استاندار تهران تعامل، همکاری و اعتماد را سیاست اصلی ستاد انتخابات استان تهران دانست و افزود: در انتخاب معتمدین هیات‌های اجرایی دقت لازم شود تا افرادی انتخاب شوند که وقت کافی داشته باشند.

واکنش هاشمی رفسنجانی به خبر کاندیداتوری سید حسن خمینی در انتخابات خبرگان

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید مجدد بر اهمیت انتخابات اسفند ماه و شرایط مناسب کشور در پسابرجام، سرگیجه‌های سیاسی و توهین‌ها و بی‌اخلاقی‌های امروز افراطیون و تندروها را قابل پیش بینی دانست و گفت: از رویکرد مردم جامعه به تفکرات اعتدالی که برخاسته از اسلام ناب و عصاره مکتب تشیع است، ناراحت هستند.

هاشمی رفسنجانی، با تشریح موضوع «انعکاس ضد و خروج از اعتدال» که یک بحث فلسفی است و تطبیق آن با شرایط سیاسی، گفت: حالت طبیعی این است که وقتی فشارهای سیاسی از یک پدیده اجتماعی برداشته شود، تا رسیدن به حالت اعتدالی عکس العمل‌هایی خواهد داشت.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به اعلام نامزدی آیت‌الله سید حسن خمینی و واکنش‌های تند و بی‌اخلاقی‌های مخالفان ایشان، گفت: اعلام نامزدی شخصیتی چون ایشان، کمترین حق خانواده امام و حتی یک شهروند عادی است ولی می‌بینید که چگونه با این یادگار ارزشمند برخورد می‌کنند.

«نظارت مجلس خبرگان بر رهبری» سخنی نادرست است

آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را بسیار مهم ارزیابی کرد و خواستار انجام وظایف قانونی دست اندرکاران برگزاری انتخابات در حیطه های مختلف، پرهیز از تشویش اذهان عمومی از سوی افراد مختلف و رسانه‌ها و طرح سخنان و ادعاهای ناروا، غیرمنطقی و خلاف قانون در خصوص انتخابات شد.

رایزنی اصلاح‌طلبان با مسئولان انتخابات، برای جلوگیری از برخورد سلیقه‌ای با کاندیداها

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام گفت: اصلاح‌طلبان برای جلوگیری از برخوردهای سلیقه‌ای با نامزدها، در حال رایزنی با مسئولان اجرایی و نظارتی انتخابات هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه‌ای در جمع فعالان سیاسی اصلاح‌طلب استان گلستان در مشهد، با اشاره به انتخابات مجلس نهم گفت: در وضعیت کنونی که در آستانه انتخابات قرار گرفتیم وظیفه آگاهان و دلسوزان نظام از هر جناحی که هستند، تنها و تنها روشن کردن مردم نسبت به واقعیت جایگاه نمایندگی مجلس و نوع فعالیت افراد در این پست و ویژگی‌هایی است که یک فرد به شرط داشتن آنها لایق نشستن بر کرسی نمایندگی ملت است.

اصرار فراکسیون رهروان ولایت به تشکیل جمعیتی با همین نام در انتخابات

اسماعیل جلیلی عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس تاکید کرد: این فراکسیون اصرار دارد جمعیتی با همین نام در انتخابات داشته باشد، اما هنوز وزارت کشور مصوب نکرده و تأیید نشده است.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت درباره این‌که تشکیل جمعیت رهروان ولایت چه زمانی به نتیجه رسیده و به صورت عمومی اعلام می‌شود؟ گفت: در حال حاضر درخواست به وزارت کشور ارائه شده و زمانی که وزارت کشور تأیید کند مشخص می‌شود.

داوطلبان اقلیت‌های دینی در تهران ثبت‌نام می‌کنند

گزارش ایسنا درباره ثبت‌نام داوطلبان اقلیت‌های دینی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران را اینجا بخوانید.

تأکید مجمع زنان اصلاح‌طلب بر مشارکت فعال زنان در ثبت‌نام کاندیداتوری انتخابات مجلس دهم

مجمع زنان اصلاح‌طلب با صدور بیانیه‌ای بر حضور فراگیر و مشارکت فعال زنان برای ثبت‌نام کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم تأکید کرد.

متن کامل بیانیه در اینجا قابل مشاهده است.

کسی حق بهم زدن اجتماعات قانونی را ندارد

حسینعلی امیری قائم‌مقام و سخنگوی وزارت کشور با بیان این‌که «کسی حق ندارد در اجتماعات قانونی بی‌نظمی ایجاد کند» گفت: هر کس بخواهد خلاف قانون عمل کند مطابق قانون به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد.

وی با تاکید بر تعامل ضابطه‌مند با هیات‌های نظارت شورای نگهبان اظهار کرد: انتخابات سه رکن دارد که مردم، اجرا و نظارت است. آفریننده انتخابات مردم هستند، وزارت کشور مجری انتخابات و شورای نگهبان ناظر است. تاکید ما بر همدلی و تعامل ضابطه‌مند بین مجریان انتخابات و هیات نظارتی است.

قائم مقام وزارت کشور در امور حقوقی و مجلس با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس به صورت الکترونیکی، گفت: برگزاری انتخابات به شکل الکترونیکی در هیات وزیران تصویب شده است. شورای نگهبان سخت‌افزار را پذیرفته و اکنون در مرحله نرم‌افزار هستیم. هفته گذشته به همراه وزیر خدمت رئیس شورای نگهبان بودیم و آخرین بحث‌ها را مطرح کردیم و امیدواریم که نرم‌افزار، مورد تایید شورای نگهبان قرار بگیرد و امسال شاهد برگزاری انتخابات الکترونیکی در بخش‌هایی از کشور باشیم.

نامزدهای انتخابات مجلس باید خود را امانت‌دار بدانند

نورالله حیدری نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت شیوه تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: داوطلبان انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی باید براساس اهداف ذاتی این مجالس وارد گردونه انتخابات شوند.

حیدری با بیان این‌که «نامزدهای انتخابات مجلس باید از دانش تخصصی در حوزه توانمندی خود برخوردار باشند» گفت: هر فرد باید به عنوان چهره شاخص حوزه فعالیت خود مطرح باشد یعنی در بعد تخصصی و علمی و سازمانی خود شاخص باشند و از توانایی و دانایی تخصصی برخوردار باشند.

اشتیاق نمایندگی ادامه دارد

به نظر می‌رسد اشتیاق نمایندگی همچنان در اکثریت نمایندگان فعلی مجلس وجود دارد و اگر اتفاقی ویژه نیفتد، آن‌ها با هر سلیقه و توانمندی که داشته‌اند در انتخابات اسفند 94 هم شرکت می‌کنند.

افرادی که شجاعت یا تدبیر ندارند وارد انتخابات نشوند

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر مرتضوی کیاسری دبیرکل مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: انصافاً کسانی که تدبیر یا شجاعت دفاع از منافع مردم را ندارند در انتخابات نامزد نشوند.

این فعال سیاسی تأکید کرد: افرادی که از تهدیدها می‌ترسند نباید نامزد انتخابات شوند زیرا برای دنیا و آخرت خود رسوایی به بار می‌آورند. انقلابی بودن برای نامزدی انتخابات مهم است. انقلابی بودن به معنای داشتن تدبر، انصاف و شجاعت است.

وی با اشاره به این‌که «در ایام انتخابات شاهد اتهام‌زنی، انگ‌زنی، برچسب و بیان اظهارات شخصی و برداشت‌های فردی هستیم» خاطرنشان کرد: اگر به راحتی و بدون استناد، سلامت فردی را رد کنیم، فرد امینی را مردود کرده‌ایم که این عمل ظلم به مردم و انقلاب است.

شاهد تبلیغات زودرس و غیرقانونی از سوی برخی نامزدها هستیم

نصرت‌‏الله لطفی رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان قم گفت: متاسفانه امروز شاهد تبلیغات زودرس و غیرقانونی از سوی برخی نامزدها هستیم که در قالب سایت‏، فضای مجازی، پوستر و چاپ عکس شروع به تبلیغ کرده‌اند که در نظارت‌ها این تخلفات در نظر گرفته خواهد شد.

لطفی اظهار کرد: در انتخابات پیش رو عملکرد هیات نظارت بر انتخابات استان قم مانند دوره ‌های قبل بر اساس اخلاق، قانون و صمیمیت خواهد بود و تأیید یا رد صلاحیت هر نامزد منحصرا در این چارچوب خواهد بود.

پیش‌بینی 165 شعبه اخذ رأی جهت برگزاری انتخابات در شهرستان زاهدان

گمرکی‌زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و جانشین رئیس ستاد انتخابات زاهدان، در نخستین جلسه ستاد انتخابات این شهرستان، گفت: 165 شعبه اخذ رای برای انتخابات آتی در سطح شهرستان زاهدان پیش‌بینی شده است.

وی گفت: قطعاً اجرای صحیح و بدون مشکل این انتخابات نشان از فعالیت و همکاری یکپارچه متولیان امر است و طبق قانون نیز تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به طور مستمر در ایام انتخابات با اعضای ستاد برگزار کننده انتخابات همکاری ویژه داشته باشند و این موضوع بسیار اهمیت دارد.

کاندیداها نگران خرج‌هایشان نیستند...

صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران و عباس سلیمی‌نمین رئیس دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران با همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام درباره‌ عملکرد مجلس در ایران مناظره کردند.

مشرح این مناظره در این آدرس قابل خواندن است.

مجلس آینده نباید همانند مجلس ششم باشد

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای همگرایی نیروهای ارزشی کشور با اشاره به این‌که «مجلس آینده نباید همانند مجلس ششم باشد، چراکه در مجلس ششم برخی به دنبال حذف ولایت فقیه از قانون اساسی و نظام بودند» گفت: مجلس باید ولایی باشد و به اصول انقلاب و قانون اساسی احترام بگذارد، این یک موضوع ملی است نه حزبی.

وی تصریح کرد: انتخابات یک همایش ملی است که نیروهای اصولگرای ولایی باید هرچه بیشتر نقش خود را در آن ایفا کنند.

چرا لایحه شفاف‌سازی هزینه‌های انتخاباتی به کمیسیون ارجاع نمی‌شود؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه روز دوشنبه طی تذکری به هیأت رئیسه مجلس این پرسش را مطرح کرد که چرا لایحه شفاف‌ سازی هزینه‌های انتخاباتی به کمیسیون مربوطه ارجاع نمی‌شود؟

احمد توکلی گفت: تأخیر ارجاع این لایحه به کمیسیون مربوطه، آفت‌آمیز است و به ضرر مجلس تمام خواهد شد که خواهشمندیم این مسأله طبق آیین‌نامه به سرعت در دستور کار قرار گیرد.

برگزار کنندگان تجمعات غیرقانونی به مراجع ذیربط معرفی خواهند شد

رسول زرگرپور استاندار اصفهان گفت: احزاب باید افراد تراز اول را برای کاندیداتوری در انتخابات تشویق کنند تا نمایندگانی تراز اول و در شان استان اصفهان داشته باشیم.

وی اظهار کرد: هیئت‌های اجرایی انتخابات باید کاملا معتدل و از همه جناح‌ها انتخاب شده و مورد وثوق و اعتماد مردم باشند.

استاندار اصفهان در ادامه به الزامات و شرایط تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت در سالی که دو انتخابات مهم را در پیش رو داریم بسیار مهم است و همه احزاب و تشکل‌ها باید تلاش کنند که با تعامل و همکاری بتوانیم این شعار را محقق کنیم.

مجریان و ناظران اخلاق حسنه‎ای در جریان انتخابات داشته باشند

تیمور سپهوند رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان لرستان گفت: به مجریان انتخابات، آموزش‎های لازم داده شود.

وی خاطرنشان کرد: باید از اقداماتی که فضای انتخابات را خراب می‎کند پرهیز کنیم، چرا که ناهماهنگی‎ها انتخابات را تضعیف می‎کند.

برگزاری انتخابات آزاد، نماد تمام‌عیار دموکراسی است

غلامعلی محمدیقائم‌مقام دادگستری استان تهراندر دومین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان تهران با تبریک حلل ماه ربیع الاول اظهار کرد: برگزاری انتخابات آزاد در هر کشور، نماد اصلی و تمام عیار دموکراسی و مردم سالاری است و زمانی که مردم به این امر اعتماد داشته باشند بطور قطع با تمام وجود و به شکل گسترده در صحنه حاضر خواهند شد که انتخابات‌های مهم پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همگی موید همین مطلب است.

وی افزود: نقش این ستاد در برگزاری یک انتخابات آزاد و سالم غیرقابل انکار است، لذا باید با ایفاء وظیفه قانونی خود موجبات ارتقای اعتماد عمومی را فراهم کند.

مجریان قانون اشرافیت کامل بر قوانین داشته باشند

خدابخش مرادی رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری گفت: از 21 تا 25 آذر زمان انتخاب هیئت اجرایی مجلس خبرگان رهبری است.

وی اظهار کرد: تدین، سالم بودن، قانون‌مداری و همراه بودن با دولت از جمله شاخص‌های انتخاب عوامل اجرایی انتخابات مجلس خبرگان است که فرمانداران و بخشداران باید به این نکات توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان این‌که «استفاده شخصی از امکانات اداری ممنوع است» افزود: چه در زمان انتخابات و چه در مواقع دیگر استفاده شخصی از وسایل و تجهیزات اداری ممنوع است و چنانچه تخلفی مشاهده شد طبق قانون با فرد خاطی برخورد می‌شود.

30 معتمد هیئت اجرایی انتخابات خبرگان البرز مشخص شدند

محمد تقی ایرانیفرماندار حوزه انتخابیه استان البرز در پنجمین دوره مجلس خبرگان، از ارسال اسامی پیشنهادی 30 نفر از معتمدین شهرستان برای تشکیل هیأت اجرایی مجلس خبرگان در استان البرز خبر داد.

وی اظهار کرد: پس از ابلاغ آغاز روند اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، براساس مواد 29 و 34 و 38 آئین نامه اجرایی مربوط به انتخابات مجلس خبرگان رهبری، در جلسه‌ای با حضور اعضای هیات اجرایی متشکل از فرماندار حوزه انتخابیه مرکز استان البرز، نماینده دادستان عمومی و انقلاب کرج و مدیرکل ثبت احوال استان فهرست 30 نفری معتمدین پیشنهادی برای تشکیل هیأت اجرایی مجلس خبرگان رهبری تهیه و به هیات نظارت بر انتخابات ارسال شد.

وی افزود: مطابق تبصره 1 ماده 29، چنانچه هیات نظارت، معتمدین پیشنهادی را تأیید نکند، اعضای اداری هیات اجرایی موظفند طی صورت جلسه‌ای به تعداد کسری معتمدین، افراد واجد شرایط دیگری را به هیات نظارت پیشنهاد کنند.

شناسایی تحرک انتخاباتی بیش از 150 نفر در کردستان

مراد جعفری مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کردستان گفت: تاکنون بیش از 150 نفر در استان کردستان تحرک انتخاباتی از خود نشان داده‌اند که شناسایی شده‌اند.

وی افزود: از احزاب و تشکل‌ها انتظار می‌رود، در فرصتی که وجود دارد، از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند و در چارچوب قانون فعالیت سیاسی خود را در استان نشر و توسعه دهند.

وظیفه‌ ما صیانت از آراء مردم است

مجید عسکری فرماندار آبدانان گفت: اساس کار ما برای انتخابات بر مبنای قانون، امانتداری و حضور حداکثری مردم است.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب از رأی مردم به عنوان «حق الناس» یاد کردند و همه افرادی که در امر برگزاری انتخابات دخیل هستند را به حفاظت، صیانت از آرای مردم سفارش کردند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سایه همدلی، برادری و هماهنگی، انتخاباتی سالم و در نهایت درست‌کاری و قانون‌مداری برگزار شود.

وی به نقش شورای نگهبان اشاره و اظهار کرد: نظارت شورای نگهبان نظارتی اساسی و در تمام مراحل انتخابات است.

حضور مسئولان در جریان‌های انتخاباتی نیازمند کنترل دقیق است

سیدسعید زمانیان نماینده مردم شهرکرد در مجلس در تذکری شفاهی خطاب به وزیر کشور، گفت: وزیر کشور باید به کنترل دقیق رفتارها و برخوردها و حضور مسئولان در جریان‌های انتخابات، ‌بررسی سوابق افرادی که دست اندرکار برگزاری انتخابات هستند و همچنین جلوگیری از موضع‌گیری‌های افرادی که در امر انتخابات مسئولیت دارند و حضورشان در جلسات انتخاباتی یا خط دهی به مساله انتخابات اقدام کند.

مجلس آینده خاصیت استکبارستیزی بیشتری داشته باشد

محمدعلی جعفری دبیر انجمن اسلامی پزشکان خراسان رضوی بیان کرد: مشکلات در تمام مجالس بوده و قابل مقایسه با یکدیگر نیستند.

وی اظهار کرد: در هیچ مجلسی ایده‌ال‌ها کامل اجرا نشده است و تمام مجالس به بایدهای وظایف خود عمل نکرده‌اند و نباید فقط مشکلات آنها را دید، گاهی در مجلس سیاسی برخورد می‌شود و گاهی در بعضی قسمت‌ها کار کارشناسی صورت نمی‌گیرد که این اتفاقات پسندیده نیست.

وی ادامه داد: افرادی که وارد مجلس می‌شوند باید تکلیف مدار و با تخصص لازم باشند، نباید به فکر مسائل جناحی و شخصی خود و این که دور بعد نمایندگی خود را از دست ندهند باشند، البته مجلس آینده باید خاصیت استکبار ستیزی و دشمن‌شناسی بهتری نسبت به مجالس قبل داشته باشد.

تفکیکی میان خود و نیروهای مخلص نظام نداریم

مهدی کاملان دبیر انجمن اسلامی مهندسان خراسان رضوی گفت: ما تفکیکی میان خود و نیروهای مخلص نظام نداریم.

وی با بیان این‌که «اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در ارزش‌ها و دفاع از نظام نقاط مشترک زیادی دارند» اظهار کرد: اگر در تهران آقای ناطق‌نوری به لیست اصلاح‌طلبان اضافه شود دلیلش این است که ما آقای ناطق را دلسوز نظام دیدیم و تفکر ایشان را هم راستا با آقایان خاتمی و روحانی مشاهده کردیم.

وی با بیان این‌که «ما امیدواریم عقلا و بزرگان جریان اصولگرا به جایی برسند که خود را از بعضی افراد تفکیک کنند» خاطرنشان کرد: اصولگرایان اجازه ندهند افرادی روی کار بیایند که باعث نابودی نظام شوند. هر عزیزی که برای نظام مفید باشد ما به آن احترام می‌گذاریم، چه اصلاح طلب باشد چه اصولگرا.

آغاز ثبت‌نام کاندیداهای مجالس خبرگان و شورای اسلامی از 26 و 28 آذرماه

بهروز اکرمی رئیس ستاد انتخابات هرمزگان از آغاز اعلام داوطلبی متقاضیان نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان از 26 آذر خبر داد و گفت: ثبت نام داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز همزمان با سراسر کشور از 28 آذر در استان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به این‌که «هیچ یک از داوطلبان نمایندگی نمی‌توانند در بیش از یک حوزه انتخابیه خود را نامزد کنند» گفت: در غیر اینصورت نامزدی آنان کلاً باطل و از شرکت در انتخابات آن دوره مجلس محروم می‌شوند.

ایجاد تنش در فضای سیاسی استان مورد تایید اصولگرایان نیست

محمد زارع دبیر حزب موتلفه اسلامی کرج گفت: هیچ کس از ایجاد تنش در فضای سیاسی بهره نمی‌برد و تنش‌زایی در استان مورد تایید اصولگرایان نیست.

وی گفت: هنوز زمان آن نرسیده است که بتوان در مورد اتحاد و وحدت اصولگرایان در انتخابات پیش رو اظهار نظر کرد و باید صبر کرد تا ثبت‌نام‌ها انجام و حضور قطعی افراد در انتخابات مشخص شود.

زارع ضمن تاکید بر وجود اختلاف نظر میان طیف‌های مختلف در کشور خاطرنشان کرد: این اختلاف عقیده‌ها لزوما نباید به دعوای سیاسی بدل شود و می‌توان به درستی و در چارچوب قانون از یکدیگر انتقاد کرد.

پیش‌بینی 202 شعبه اخذ رای جهت برگزاری انتخابات در کهگیلویه

علی پوزش فرماندار شهرستان کهگیلویه از پیش‌بینی 202 شعبه اخذ رأی جهت برگزاری انتخابات در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: از این تعداد 89 شعبه ثابت و 113 شعبه سیار هستند. 22 صندوق برای بخش سوق، 34 صندوق برای بخش چاروسا، 37 صندوق برای بخش دیشموک و 109 صندوق برای بخش مرکزی شهرستان برای انتخابات مجلس و خبرگان پیش‌بینی شده است.

مجلس باید عصاره فضائل ملت باشد

محمدابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی امنیتی استاندارهمدان گفت: مجلس باید عصاره فضائل ملت بوده و مردم با حضور حماسی خود در انتخابات اسفندماه مجلسی در شأن ملت را رقم زنند.

وی اظهار کرد: افتخار دولت این است که بتواند با ایجاد فضایی مناسب حضور حداکثری مردم در انتخابات را رقم بزند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha