• دوشنبه / ۲۳ آذر ۱۳۹۴ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94092312814
  • خبرنگار : 71381

حیدری:

نامزدهای انتخابات مجلس باید خود را امانت‌دار بدانند

نامزدهای انتخابات مجلس باید خود را امانت‌دار بدانند

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت شیوه تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی باید براساس اهداف ذاتی این مجالس وارد گردونه انتخابات شوند.

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت شیوه تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی باید براساس اهداف ذاتی این مجالس وارد گردونه انتخابات شوند.

نورالله حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر اینکه تبلیغات نامزدهای انتخابات باید بدون تخریب و با رعایت حرکت رقیب باشد، اظهار کرد: از ویژگی‌های کاندیدای انتخابات این است که در تبلیغات‌شان توانمندی‌ها و برنامه‌های خود را مطرح کنند و با رعایت احترام متقابل با سایر رقبا، بدون تخریب و با صداقت کامل، تبلیغاتی سالم داشته باشند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی باید به معنای واقعی دین‌دار باشند، افزود: هرکسی که می‌خواهد وارد عرصه انتخابات و کسب جایگاهی در یکی از این دو مجالس باشد باید به معنای واقعی با ایمان و با تقوا باشد چرا که در این صورت در حوزه مسئولیت خود را امانت‌دار می‌داند و اهلیت پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به حاکمیت اسلامی در ایران، به صورت عام هرکس می‌خواهد وارد عرصه انتخابات دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی شود باید از عملکرد مورد قبول در حیطه دینی و مذهبی برخوردار باشد.

حیدری با بیان اینکه نامزدهای انتخابات مجلس باید از دانش تخصصی در حوزه توانمندی خود برخوردار باشند، گفت: هر فرد باید به عنوان چهره شاخص حوزه فعالیت خود مطرح باشد یعنی در بعد تخصصی و علمی و سازمانی خود شاخص باشند و از توانایی و دانایی تخصصی برخوردار باشند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه افرادی که وارد عرصه انتخابات مجلس می‌شوند، باید سابقه فعالیت اجتماعی، سیاسی و فرهنگی داشته باشند، اظهار کرد: کاندیدای مجالس خبرگان و شورای اسلامی باید دارای بصیرت و بینش سیاسی باشند و در حوزه فعالیت خود صاحب نظر و ایده باشند.

حیدری با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخابات مجلس باید جایگاه مسئولیتی را که می‌خواهند وارد آن شوند، بشناسند تصریح کرد: نامزدهای انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی باید به ماموریت هرکدام از این مجالس آشنا باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha