• دوشنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۴ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94091609544
  • منبع : نمایندگی لرستان

استاندار لرستان:

اعتمادسازی مناسبی برای مردم و جریانات سیاسی انجام شود

استاندار لرستان با تاکید بر اطلاع‎رسانی درست و دقیق در خصوص انتخابات گفت: حمایت سیاسیون و بازیگران سیاسی داخل کشور از اصل انتخابات یک سیاست جدی است.

استاندار لرستان با تاکید بر اطلاع‎رسانی درست و دقیق در خصوص انتخابات گفت: حمایت سیاسیون و بازیگران سیاسی داخل کشور از اصل انتخابات یک سیاست جدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، هوشنگ بازوند با تاکید بر کاهش اختلاف میان جریان‎های سیاسی، افزود: مساله قانون باید برای نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها نیز ملاک قرار گیرد تا همه با آرامش یک انتخابات سالم و پرشور را پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه دولت تمایلی به تشدید اختلافات درون جریانات سیاسی کشور ندارد، اظهار کرد: میزان برگزاری انتخابات قانون بوده و قانون برای مجریان و ناظران انتخاباتی لازم الاجرا است.

استاندار با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات، تصریح کرد: باید اعتمادسازی مناسبی برای مردم و جریانات سیاسی انجام شود تا فضای کشور برای انتخابات یک محیط نشاط آفرین و آرام باشد.

بازوند با اشاره به سیاست خارجی دولت یازدهم در دو سال اخیر، اضافه کرد: تنها کشوری که توانست از طریق گفت‎وگو و دیپلماسی از ذیل فصل هفت منشور سازمان ملل خارج شود، ایران بود.

وی با بیان اینکه گفت‎وگو و تعامل در تمدن و هویت ایرانی‎ها جای دارد، بیان کرد: این موفقیت جمهوری اسلامی نه پیروزی در جنگ بلکه پیروزی بر جنگ بوده است.

مقام ارشد لرستان، سیاست خارجی را از اولویت‎های مهم دولت دکتر روحانی دانست و خاطرنشان کرد: دولت در شرایطی روی کار آمد که کشور از نظر سیاست خارجی در لبه پرتگاه قرار داشت.

بازوند گفت: در سایه حمایت‎ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، ایستادگی و مقاومت مردم و تلاش دولت پرونده هسته‎ای ایران نتیجه داد و زبان تهدید و تحریم به زبان تکریم تبدیل شد.

وی با بیان اینکه موضوع پرونده هسته‎ای ایران 12 سال ادامه داشته است، افزود: در اولین اقدام دولت هشتم و نهم پرونده ایران به شورای امنیت سازمان ملل ارجاع و قطعنامه 1696 صادر شد.

استاندار لرستان گشوده شدن پرونده ایران در ذیل فصل هفت منشور سازمان ملل را از دیگر نتایج این قطعنامه دانست و گفت: در این راستا ایران به عنوان تهدیدی برای سلامت منطقه معرفی شد.

بازوند افزود: این در حالی بود که مردم ایران از متن تحریم‎ها صدور قطعنامه‎های مختلف بی‎اطلاع بودند اما در طول 23 ماه مذاکرات دولت یازدهم، مردم در جریان مذاکرات و نتایج آن قرار گرفتند.

وی شکست طرح ایران هراسی را از آثار مثبت توافقات و مذاکرات هسته‎ای عنوان کرد و گفت: دولت دکتر روحانی نشان داد حل مشکلات از طریق دیپلماسی صحیح امکان‎پذیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha