• شنبه / ۱۴ آذر ۱۳۹۴ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 94091407776
  • منبع : مطبوعات

ادامه‌ی «آزادراه» این روزها در «هنر و تجربه»

ادامه‌ی «آزادراه» این روزها در «هنر و تجربه»

نمایش مستند «آزادراه» به کارگردانی محسن خان جهانی در هفته پیش رو در 4 سانس در گروه «هنر و تجربه» ادامه دارد.

نمایش مستند «آزادراه» به کارگردانی محسن خان جهانی در هفته پیش رو در 4 سانس در گروه «هنر و تجربه» ادامه دارد.

به گزارش بخش سینمایی ایسنا، این مستند که نامزد بهترین پژوهش و بهترین فیلم جشنواره‌ی فجر بوده است، درباره‌ی سرنوشت آزاده راه تهران شمال است که مستندساز بصورت تاریخچه‌ای به وعده‌هایی که برای ساخت این آزادراه در دولت‌های مختلف داده شده و سرنوشت ساخت آن پرداخته است.

در ادامه‌ی نمایش‌های این مستند در گروه «هنر و تجربه»، نقد و بررسی مستند «آزادراه» روز دوشنبه ۱۶ آذر در اصفهان برگزار می‌شود.

سینما سوره اصفهان روزهای دوشنبه میزبان جلسات نقد و بررسی فیلم‌های به نمایش درآمده در گروه هنر و تجربه است. در این جلسه ابتدا از ساعت ۱۷ فیلم مستند «آزادراه» برای حاضرین به نمایش درمی‌آید و سپس از ساعت ۱۹ جلسه نقد و بررسی با حضور محسن خان‌جهانی کارگردان این فیلم و علیرضا بهرامی به عنوان منتقد برگزار می‌شود.

همچنین این مستند در روزهای پیش‌رو به ترتیب در روزها و سانس‌های زیر به نمایش در می‌آید:

14 آذر ماه: ساعت 18 پردیس کوروش

15 آذر ماه ساعت 17 همزمان هویزه مشهد و سینمای اصفهان

16 آذر ماه سینما فرهنگ ساعت 19

سه شنبه 17 آذر ماه ساعت 19 خانه هنرمندان ایران

فرهاد توحیدی، مرتضی رزاق کریمی، رهبر قنبری و جمعی از مسوولان وزارت‌راه و نمایندگان مجلس در افتتاحیه‌ی فیلم (اوایل آبان ماه) در موزه سینما حضور پیدا کردند.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی هم چندی پیش در پردیس سینمایی کوروش به تماشای این مستند نشست و درباره‌ی آن گفت:«موضوعی که این فیلم به آن پرداخته است، در میان افکار عمومی حساسیت زیادی دارد و مردم پیگیر سرنوشت این موضوع هستند بنابراین موضوع به درستی از سوی فیلم‌ساز انتخاب شده است. کارگردان مرور تاریخی جالبی از گذشته تا حال درباره‌ سرنوشت این آزادراه داشته‌است و از جهتی که در آن توالی تاریخی تصمیمات درباره‌ این آزادراه مطرح شده، مستند خوبی است.»

این مستند طبق اعلام خان‌جهانی کارگردان آن با مساعدت وزیر راه توانسته است، چندین بیلبورد تبلیغاتی در سطح برخی آزادراه‌ها بگیرد که این روند اتفاق ویژه‌ای برای یک فیلم مستند است.

حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی نیز در جشنواره‌ی فیلم فجر به تماشای «آزادراه» نشست و فریدون جیرانی، رسول صدرعاملی از این مستند به عنوان یک مستند تاثیرگذار یاد کردند.

بیلبورد مستند آزادراه

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha