• دوشنبه / ۹ آذر ۱۳۹۴ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94090905938
  • خبرنگار : 30054

محصولات ناب استیل قابل رقابت با رقبای‌خارجی است

محصولات ناب استیل قابل رقابت با رقبای‌خارجی است

سرپرست بازاریابی گروه صنعتی ناب‌استیل با اشاره به اینکه غرفه این برند در نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌خانگی بازدید خوبی داشته است، گفت: فروشگاه‌داران و مصرف‌کنندگان نهایی بازدید بسیار عالی از غرفه گروه صنعتی ناب استیل داشته‌اند‌.

سرپرست بازاریابی گروه صنعتی ناب‌استیل با اشاره به اینکه غرفه این برند در نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌خانگی بازدید خوبی داشته است، گفت: فروشگاه‌داران و مصرف‌کنندگان نهایی بازدید بسیار عالی از غرفه گروه صنعتی ناب استیل داشته‌اند‌.

علی جلالی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار بازار ایسنا افزود: گروه صنعتی ناب‌استیل با قیمت مناسب، ضمن استفاده از بهترین قطعات، محصولات خود در را با کیفیت بسیار بالا در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌خانگی عرضه کرد.

وی افزود: ناب استیل در دو بخش آماده عرضه محصولات به مشتریان است، بخش اول شامل قاشق و چنگال و لوازم ریز آشپزخانه و بخش دوم محصولات توکار آشپزخانه شامل هود، فر، اجاق گاز صفحه‌ای، فر و مایکروویو است.

وی ادامه‌داد: محصولات ناب استیل مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته، این مجموعه در زمینه تولید محصولات توکار آشپزخانه با سه برند ناب، مستر و مسترپلاس حضور دارد و محصولاتش قابل رقابت با رقبای خارجی است. همچنین تمامی محصولات 18 ماه گارانتی و 123ماه تامین قطعات دارد.

جلالی‌نژاد توضیح‌داد: سری جدید اجاق گازهای مسترپلاس دارای قطعات بسیار با کیفیت بوده و از طراحی منحصر بفردی برخوردار است، ضمن اینکه قیمت بسیار مناسبی دارد. همچنین باید گفت ناب استیل تنها شرکتی است که در تولید مایکروویو توکار دارای استاندارد از سازمان انرژی اتمی است.

سرپرست بازاریابی گروه صنعتی ناب استیل در ادامه به ایسنا گفت: سعی کرده‌ایم برای اینکه افراد بخواهند محصولات آشپزخانه خود را از لحاظ رنگ‌بندی هماهنگ کنند، تنوع رنگ‌ شامل سفید، مشکی ، استیل و آینه‌ای در تولید داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه فر ناب‌استیل دارای سنسور هشدار پخت غذا و سیستم خودکار تمیزشونده ‌است، افزود: فر ناب استیل، در سه نوع گازی، برقی و برق و گاز عرضه می‌شود و از پرمخاطب‌ترین محصولات ما است. فرهای برقی دارای سطح مصرف انرژی A است که از لحاظ مصرف دارای مصرف برق پایینی بوده از مزیت‌های فرهای برقی محسوب می‌شود.

جلالی‌نژاد افزود: از دیگر محصولات ناب استیل در این نمایشگاه، هودهای ناب استیل با قدرت مکش 960 تا 1020 متر مکعب و دارای سطح صدای 56 دسی‌بل است که کم صدا بودن هودها یکی از مزیت‌های اصلی این محصول به حساب می‌آید.

وی تاکید کرد: گروه صنعتی ناب‌استیل می‌کوشد به ارائه محصولات خود با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت بپردازد و رضایت مشتریان را در سرلوحه کار خود قرار ‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha