• دوشنبه / ۹ آذر ۱۳۹۴ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 94090905868
  • خبرنگار : 71277

اسپینوز: بازی‌های جهانی رزمی مانند یک کابوس است

اسپینوز: بازی‌های جهانی رزمی مانند یک کابوس است

رییس فدراسیون جهانی کاراته اعلام کرد بازی‌های جهانی رزمی مانند یک کابوس است و هیچ کدام از اهداف فدراسیون‌های جهانی را دنبال نمی‌کند.

رییس فدراسیون جهانی کاراته اعلام کرد بازی‌های جهانی رزمی مانند یک کابوس است و هیچ کدام از اهداف فدراسیون‌های جهانی را دنبال نمی‌کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از Inside the games، اسپینوز رییس فدراسیون جهانی کاراته (WKF) نیز هست اما در سال 2010 بازی‌های جهانی رزمی را مدیریت کرده است.

سن پترزبورگ روسیه دومین دوره از این مسابقات را میزبانی کرده است. رشته‌ها‌ی ورزشی بوکس، تکواندو و کشتی از مسابقات جهانی رزمی سال 2017 کناره‌گیری کردند. این اتفاق زمانی افتاد که ماریوس ویزر، رییس اسپورت آکورد با توماس باخ، رییس IOC مشکل پیدا کرد و مشاجراتی داشت.

لیما که قرار بود میزبان این بازی‌ها شود نیز از میزبان کناره‌گیری کرد. بعد از استعفای وزیر در ماه می، فعالیت‌های اسپورت آکورد محدودتر شد. این ماه جلسه‌ای بین فدراسیون‌های جهانی 16 شته رزمی برگزار شد تا تصمیماتی درباره مسابقات جهانی رزمی گرفته شود. رییس این جلسه اعلام کرد که صحبت‌ها مثبت بوده‌اند و قزاقستان به میزبانی بازی‌ها در سال 2018 علاقه نشان داده است.

آنتونیو اسپینوز در صحبت‌هایش با Inside the games گفت: آیا بازی‌های جهانی رزمی چیزی به ما ا‌ضافه‌ کرد‌ه است. باید بگویم نه. در جلسه شرکت کردیم تا همکاری‌مان را با فدراسیون‌ها نشان دهیم. فدراسیون‌ها خودشان به اندازه کافی مسابقه برگزار می‌کنند و برنامه ما سنگین است. بازی‌های دوره قبل مانند یک کابوس بود. 80 ورزشکار از 60 کشور داشتیم. باید با تمام آنها ارتباط برقرار می‌کردیم. باید برای همه بلیت می‌خریدم و برنامه بسیار سنگین بود. فکر نمی‌کنم برنامه مورد نیاز اسپورت آکورد بر‌نامه‌ریزی برای بازی‌های متشکل از چند رشته ورزشی باشد. برنامه مورد نیاز اسپورت آکورد، رسیدگی به فدراسیون‌های کوچک و انجام برنامه‌های ضد دوپینگ است.

آنتونیو اسپینوز به مدت 17 سال رییس WKF بوده است. اسپورت آکورد باید در برابر رقیبان از ما حمایت کنند. این فعالیت‌ اصلی اسپورت آکورد است. اسپورت آکورد باید برنامه‌های ضد دوپینگ را مدیریت کنند. با توجه به شرایط جدید اسپورت آکورد، هنوز مشخص نیست که این سازمان بتواند حمایت انجام دهد. در این‌باره نگران هستیم اما امیدواریم این مشکل حل شود.

انتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha