• شنبه / ۳۰ آبان ۱۳۹۴ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 94083018161
  • منبع : فضای مجازی

عذرخواهی متفاوت بخاطر مشکلی در پرواز

مسافران یک پرواز به خاطر تأخیر پیش‌آمده و عوض شدن مسیر، با پیتزا مورد پذیرایی قرار گرفتند.

مسافران یک پرواز به خاطر تأخیر پیش‌آمده و عوض شدن مسیر، با پیتزا مورد پذیرایی قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا به نقل از «توریسم‌آنلاین»، مسافران ایرلاین «دلتا» که قرار بود به آتلانتا سفر کنند، به دلیل وضعیت نامناسب آب و هوایی و گردبادی که در نزدیکی فرودگاه بود مجبور به تغییر مسیر به کلمبیا (پایتخت کارولینای جنوبی) شدند.

اما از این مسافران با پیتزا پپرونی و مارگاریتا دلجویی شده و پس از آن عکس‌هایی در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر شد و این ایرلاین به خاطر سرویس خوبی که ارائه داده بود مورد قدردانی قرار گرفت.

یکی از مسافران خانم این پرواز اظهار کرد: در طول 20 سال پرواز با ایرلاین‌های مختلف، نخستین‌بار بود که این نوع احترام و سرویس‌دهی را دیدم.

یکی دیگر از مسافران پرواز در این‌باره گفت: بله، نمی‌توان آب و هوا را کنترل کرد اما روابط و برخوردها را می‌شود کنترل کرد. ممنون به خاطر مهمانی پیتزایی که در هواپیما برگزار کردید.

این ایرلاین قبلاً هم در پروازی دیگر برای عذرخواهی از مسافران دست به چنین اقدامی زده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۸-۳۰ ۱۳:۳۷

لطف کنيد به رئيس سازمان هواپيمايي و روساي ايرلاين ها حتما اين خبر رو همراه با عکسهاي مربوطه بفرستيد بلکه ... 6 يا بيشتر ساعت در فرودگاه آوارگي مي کشيم ؛يک معذرت خواهي هم نمي کنند

avatar
۱۳۹۴-۰۸-۳۰ ۱۵:۲۱

از ايرلاين هاي ايراني الگو برداري مي کنند