• دوشنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۴ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 94082514867
  • خبرنگار : 71506

مرعشیان:

نفت و فولاد در کشتی فرنگی خوزستان سرمایه‌گذاری کنند

نفت و فولاد در کشتی فرنگی خوزستان سرمایه‌گذاری کنند

رییس هیات کشتی خوزستان خواستار سرمایه‌گذاری شرکت‌های نفت و فولاد خوزستان در کشتی فرنگی این استان شد.

رییس هیات کشتی خوزستان خواستار سرمایه‌گذاری شرکت‌های نفت و فولاد خوزستان در کشتی فرنگی این استان شد.

سید حسین مرعشیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره قهرمانی تیم کشتی فرنگی نوجوانان خوزستان در رقابت‌های کشوری اظهار کرد: تیم خوزستان امسال موفق شد در رده خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان عنوان قهرمانی کشتی فرنگی کشور را مقتدرانه از آن خود کند و در رده بزرگسالان نیز توانستیم به عنوان نایب قهرمانی برسیم که این نشان از پتانسیل بسیار بالای کشتی فرنگی در خوزستان است.

رییس هیات کشتی خوزستان افزود: ما در رده‌های پایه فوق‌العاده حساس و با برنامه به سمت جلو حرکت می‌کنیم و سعی می‌کنیم کشتی فرنگی استان همواره استعدادهای خوبی را به تیم‌های ملی معرفی کند. رقابت‌های اوپن و انتخابی‌های زیادی را در سطح استان برگزار می‌کنیم و همین مسابقه‌های زیاد یکی از عوامل مهم موفقیت فرنگی‌کاران استان در مسابقه‌های مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته که تیم ملی نوجوانان کشتی فرنگی ایران قهرمان دنیا شد، سه طلای ایران توسط کشتی‌گیران خوزستان به دست آمد. ما همچنان به دنبال این هستیم با حمایتی که از کشتی فرنگی استان انجام می‌دهیم بتوانیم همانند گذشته شاهد افتخارآفرینی‌های هرچه بیشتر در کشتی ایران باشیم.

مرعشیان در ادامه خواستار سرمایه‌گذاری شرکت‌های نفت و فولاد خوزستان در کشتی فرنگی به عنوان یکی از پتانسیل‌های شاخص استان خوزستان شد و افزود: این توقع را داریم تا مناطق نفت‌خیز جنوب و فولاد خوزستان که فقط در فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کنند، به کشتی نیز به عنوان ورزش ملی توجه کنند تا بتوانیم هرچه بهتر موفق‌تر عمل کنیم.

رییس هیات کشتی استان خوزستان در پایان درباره میزبانی منطقه آزاد اروند از رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان که قرار است اواخر آذرماه برگزار شود،‌ گفت: کلیه کارها برای برگزاری این رقابت‌ها انجام شده و هفته آینده نیز بنده بازدیدی از امکانات برگزاری مسابقه‌ها خواهم داشت. ما اگر سال دیگر هم میزبانی این رقابت‌ها را به دست بیاوریم، سعی می‌کنیم شهر دیگری از استان خوزستان را میزبان کنیم تا شاهد برگزاری کشتی در همه شهرهای خوزستان باشیم؛ همان طور که سال گذشته این رقابت‌ها را در آبادان میزبانی کردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha