• جمعه / ۲۲ آبان ۱۳۹۴ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 94082213242
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

امام جمعه موقت تبریز:

توهین برخی شبکه‌های ماهواره‌ای معاند به مقدسات محکوم است

توهین برخی شبکه‌های ماهواره‌ای معاند به مقدسات محکوم است

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه موقت تبریز گفت: فرصت‌طلبی و توهین برخی از شبکه‌های تلویزیونی معاند به مقدسات دینی مردم، از نظر مردم ولایت‌مدار آذربایجان محکوم و غیرقابل بخشش است.

امام جمعه موقت تبریز گفت: فرصت‌طلبی و توهین برخی از شبکه‌های تلویزیونی معاند به مقدسات دینی مردم، از نظر مردم ولایت‌مدار آذربایجان محکوم و غیرقابل بخشش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله محمدتقی آل‌هاشم، خطیب جمعه این هفته تبریز با اشاره به حرکت ناشایست برنامه تلویزیونی فیتیله، اظهار کرد: اخیرا توهینی که در برنامه‌ای در شبکه دو به ملت غیور و ولایت مدار آذربایجان شد، قلب مردمان این خطه را جریحه دار کرد و این حرکت غیر قابل قبول است. بیانیه‌ای که نماینده ولی فقیه در این خصوص صادر کردند بسیار به موقع و به جا بود.

وی خواستار شد: مدیران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، باید نظارت بیشتری بر ساخت برنامه‌هایشان داشته باشند تا دیگر، چنین توهین‌هایی تکرار نشود.

وی افزود: فرصت‌طلبی‌ها و جساراتی که یک شبکه ماهواره‌ای معاند پس از این جریان، نسبت به پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت (ع) اظهار کرد، از نظر مردم آذربایجان محکوم و غیرقابل بخشش است، البته مردم ولایت‌مدار آذربایجان نیز همچون گذشته، در مواقع حساس این چنینی، تابع فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.

خطیب جمعه این هفته تبریز، با بیان اینکه ملت ایران از آمریکا و سیاست‌های خصمانه‌اش بیزار است، تصریح کرد: همانطوری‌که رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار اخیر خود با دانشگاهیان اشاره کردند، آمریکا قصد نفوذ در کشور ما را دارد ولی ما ملت ولایت مدار ایران اعلام می‌کنیم از آمریکا و سیاست‌های خصمانه‌اش بیزاریم و هرگز اجازه نفوذ آنها در کشور و تفکراتمان را نمی‌دهیم.

هاشم در ادامه با اشاره به جایگاه رفیع علمی و فقهی علامه طباطبایی، گفت: ایشان باعث افتخار ایران و آذربایجان هستند و کتاب‌های ارزنده‌ای نیز بر جای گذاشته‌اند که مطالعه آن‌ها می‌تواند انسان را به فضایل بسیاری برساند.

وی در پایان با دعوت مردم به کتاب‌خوانی، کتاب را استادی بی‌منت وصف کرد و افزود: مردم به‌خصوص جوانان باید در اوقات فراغت و بیکاری خود، کتاب‌های مفید مطالعه کنند، باید کتاب و کتاب‌خوانی مغتنم شمرده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha