• یکشنبه / ۱۷ آبان ۱۳۹۴ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 94081709695
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه:

ادغام بخش درمان تامین اجتماعی با وزارت بهداشت به نفع بیمه‌شدگان نیست

ادغام بخش درمان تامین اجتماعی با وزارت بهداشت به نفع بیمه‌شدگان نیست

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ادغام بخش درمان تامین اجتماعی با وزارت بهداشت به نفع بیمه‌شدگان نیست.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ادغام بخش درمان تامین اجتماعی با وزارت بهداشت به نفع بیمه‌شدگان نیست.

کیومرث فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کرمانشاه، با اشاره به اینکه بیمه شدگان تامین اجتماعی از خدمات درمانی و بیمه‌ای تامین اجتماعی رضایت دارند، اظهار کرد: سخنانی در خصوص ادغام بخش درمان تامین اجتماعی با وزارت بهداشت مطرح است که البته هنوز عملی نشده و در حد حرف است.

وی ادامه داد: ظاهرا هدف از این کار یکسان شدن و مساوات در بیمه‌ها است، اما می‌توان به جای ادغام خدمات درمانی، بیمه‌ها را یکسان کرد. خدمات درمانی تامین اجتماعی با سایر صندوق‌های بیمه‌ای متفاوت است. افراد تحت پوشش تامین اجتماعی هیچ نارضایتی از خدمات درمانی و بیمه‌ای تامین اجتماعی ندارند.

به گفته این مسئول، حتی ادغام این دو بخش از نظر حقوقی هم دارای اشکال است و نمی‌توان مراکزی که در ملکیت تامین اجتماعی و متعلق به مردم و بیمه شدگان است را به بخش دولتی واگذار کرد.

فلاحی یادآور شد: به علاوه افرادی که به مراکز درمانی تامین اجتماعی مراجعه می‌کنند هزینه چندانی نمی‌دهند، اما مراجعه به مراکز درمانی دیگر برای مردم هزینه دارد. این شرایط به ضرر اقشار ضعیفی مانند کارگران، مستمری بگیران و بازنشستگان است.

مدیر کل تامین اجتماعی کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته سه میلیون نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان مراجعه کردند، خاطرنشان کرد: این افراد از خدمات سرپایی، عمل، درمان و بستری بهره‌مند شدند که کاملا رایگان بوده است. تامین اجتماعی در شهر کرمانشاه دو بیمارستان حضرت معصومه(س) و شهدا را دارد و به علاوه سه درمانگاه در شهر کرمانشاه، یک درمانگاه در بیستون و یک درمانگاه نیز در اسلام‌آبادغرب داریم. احداث درمانگاه تامین اجتماعی در سنقر و پاوه نیز در حال انجام است. مردم در مراجعه به این مراکز هیچ نارضایتی ندارند و به علاوه از خدمات رایگان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha