• سه‌شنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۴ / ۰۹:۰۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 94081206658
  • خبرنگار : 71418

باوئرمان در راه شیمیدر؟

باوئرمان در راه شیمیدر؟

با توجه به این که سرمربی سابق تیم ملی امروز صبح به ایران رسیده و قرار است با مسوولان فدراسیون جلسه‌ای برگزار کند شایعه‌ای جدی ایجاد شده که قرار است او هدایت تیم شیمیدر را برعهده بگیرد.

با توجه به این که سرمربی سابق تیم ملی امروز صبح به ایران رسیده و قرار است با مسوولان فدراسیون جلسه‌ای برگزار کند شایعه‌ای جدی ایجاد شده که قرار است او هدایت تیم شیمیدر را برعهده بگیرد.

به گزارش ایسنا، دیرک باوئرمان آلمانی صبح امروز به ایران آمده و جلسه‌ای با مسوولان فدراسیون بسکتبال برگزار می‌کند. قرار است در این جلسه وضعیت سرمربی آلمانی برای قبول هدایت تیم ملی ایران مشخص شود که از گوشه و کنار شنیده می‌شود او قرار است در این مدت که تیم ملی برنامه‌ای ندارد هدایت باشگاه شیمیدر تهران را برعهده بگیرد و بعد از پایان لیگ کارش با تیم ملی را برای حضور در انتخابی المپیک آغاز کند.

آن طور که قبلا اعلام شده بود فدراسیون دو پیشنهاد به باوئرمان داده که یکی بلند مدت و دیگری کوتاه مدت است و باوئرمان در قرارداد بلند مدت خود باید تیم های پایه را زیر نظر بگیرد اما حالا صحبت از حضور او در باشگاه تازه وارد شیمیدر تهران شده اتفاقی که بسکتبال قبلا آن را تجربه کرده است.

پیش از این مهمد بچیروویچ هم در یک فصل هدایت مهرام را برعهده گرفت و بعد از لیگ کارش را با تیم ملی آغاز کرد که در آن زمان اعلام شد مهرام با جذب بچیروویچ او را حفظ کرده تا در بسکتبال ایران بماند و حالا به نظر می‌رسد شیمیدر نیز قرار است همین کار را برای باوئرمان انجام دهد و دستمزد او را تا پایان لیگ به عنوان سرمربی‌ بپردازد تا برنامه‌های فدراسیون برای تیم ملی آغاز شود.

پس از پایان دیدار شیمیدر و پتروشیمی خبرنگاران از سرمربی این تیم درباره حضور باوئرمان پرسیدند که او پاسخ داد در این صورت کنار او به کارش ادامه خواهد داد.

امیرحسین صفرزاده ، مدیر باشگاه شیمیدر تهران در پاسخ به سوال ایسنا مبنی براینکه آیا ماجرای حضور باوئرمان در این تیم صحت دارد؟ گفت: این موضوعی است که تنها بیان شده اما هیچ گونه‌ مذاکره‌ای انجام نشده‌ است. به گونه‌ای یک فرضیه یا پیشنهاد است و صحبت دیگری نشده‌ است. هنوز هیچ چیزی رسمی نیست و صحبتی انجام نشده‌ است اما باید بگویم هر اتفاقی بیفتد باشگاه از آقای رحمتی‌پور حمایت کرده، می‌کند و خواهد کرد. این حمایت ما تنها برای این سال نیست و در سال های آینده نیز ادامه دار خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در حالی که پیش از این گفته می‌شد باوئرمان با یک باشگاه روسی به توافق رسیده و این تیم حتی به سرمربی جدیدش خوش آمد نیز گفته، به یکباره اعلام شد قراردادی با مربی آلمانی امضا نشده و حالا او به ایران آمده تا برای یک سال آینده‌اش برنامه‌ریزی کند. باید دید باوئرمان با فدراسیون قرارداد می‌بندد یا این که تا پایان فصل هدایت شیمیدر را در اختیار خواهد گرفت و سپس کارش با ملی‌پوشان را آغاز می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha