• دوشنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۴ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 94081106133
  • خبرنگار : 90111

نستا: اگر رم قهرمان شد به ایتالیا برنمی‌گردم

نستا: اگر رم قهرمان شد به ایتالیا برنمی‌گردم

اسطوره باشگاه میلان اعلام کرد اگر شاگردان رودی گارسیا قهرمان شدند ترجیح می‌دهد در تابستان به شهر رم برنگردد.

اسطوره باشگاه میلان اعلام کرد اگر شاگردان رودی گارسیا قهرمان شدند ترجیح می‌دهد در تابستان به شهر رم برنگردد.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، الساندرو نستا یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال ایتالیا است. او افتخارات زیادی به دست آورده است و سابقه پوشیدن پیراهن میلان و لاتزیو را دارد. او در حال حاضر مربی تیم میامی آمریکا است.

نستا در گفت و گویی با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت گفت: از نظر من ناپولی شانس نخست کسب عنوان قهرمانی است. علاقه زیادی به سبک مربیگری مائوریتسیو ساری دارم و بر این باورم که تیم او شایستگی رسیدن به کسب عنوان قهرمانی را دارد. رقابت در فصل جاری رقابت‌های سری A فشرده است و تیم‌های زیادی شانس قهرمانی دارند. یوونتوس نتایج بسیار ضعیفی به دست آورده است و به نظرم، شانس قهرمانی ندارد. بعد از ناپولی، تیم‌های دیگری مثل فیورنتینا، رم و اینتر شانس بالا بردن جام را دارند.

نستا که سابقه پوشیدن پیراهن دو تیم لاتزیو و میلان را دارد، درباره این دو تیم گفت: لاتزیو تیمی است که از کودکی تا الان عاشق آن هستم. میلان هم که جای خود دارد. قلب من دو تکه است. یکی برای میلان و دیگری برای لاتزیو می‌تپد. احساس می‌کنم به یک اندازه این دو تیم را دوست دارم.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا درباره این سوال که آیا انتخاب فیلیپو اینزاگی و کلارنس سیدورف به عنوان گزینه نخست نیمکت میلان اشتباه بود نیز گفت: به هیچ وجه چنین نظری را قبول ندارم. سیدورف و اینزاگی تجربه لازم را نداشتند اما الان باتجربه شده‌اند. پپ گواردیولا هم با کسب تجربه توانست به مربی بزرگی تبدیل شود.

نستا درباره عملکرد سینیشا میهایلوویچ، سرمربی کنونی میلان هم گفت: او کار بسیار سختی پیش‌رو دارد اما بر این باورم که شایستگی مربیگری در میلان را دارد. نباید او را از کار برکنار کرد چرا که باعث می‌شود آرامش و ثبات تیم به هم ریخته شود.

وقتی از نستا سوال شد «اگر تیم رم عنوان قهرمانی این فصل را به دست آورد، چه اتفاقی خواهد افتاد»، وی در پاسخ گفت: اگر این اتفاق بیفتد، دیگر در تابستان به رم نخواهم رفت و در میامی می‌مانم.

ستاره سابق میلان در پایان سخنانش درباره تجربه مربیگری‌اش در میامی گفت: تلاش می‌کنم آنچه را از اسطوره‌های مربیگری‌ام یاد گرفته‌ام، پیاده کنم. از «زدنک زمن» بازی هجومی را یاد گرفتم و از «کارلو آنچلوتی» هم شیوه اداره تیم را.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha