• شنبه / ۹ آبان ۱۳۹۴ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94080904869
  • منبع : نمایندگی قزوین

فرماندار تاکستان:دهیاران حق دخالت و تبلیغات به نفع یا ضرر نامزدی را در انتخابات ندارند

فرماندار تاکستان تاکید کرد: دهیاران برخوردار از یک شخصیت حقوقی هستند که حق دخالت و تبلیغات به نفع یا ضرر نامزدی را در انتخابات ندارند.

فرماندار تاکستان تاکید کرد: دهیاران برخوردار از یک شخصیت حقوقی هستند که حق دخالت و تبلیغات به نفع یا ضرر نامزدی را در انتخابات ندارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین، ایرج حیدری فرماندار شهرستان تاکستان در همایش دهیاران شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد به اهمیت انتخابات و وظایف دهیاران در انتخابات اشاره و بر انجام صحیح امور تاکید کرد.

وی افزود: دهیار یک شخصیت حقوقی است و دهیاران حق ندارند در اختیار نامزد یا نامزدهای احتمالی انتخابات باشند و از امکانات دولتی به نفع یا ضرر شخص یا اشخاصی استفاده کنند و باید مقدمه حضور و مشارکت را فراهم کنند تا مردم با حضور گسترده در انتخابات تاثیر بیشتری در سرنوشت خود داشته باشند.

فرماندار تاکستان افزود: حضور دهیاران و شوراهای محترم اسلامی در جلسات آموزشی انتخابات الزامی است و برابر ماده 11قانون اساسی تمام ادارات و نهادهای دولتی و شرکت‌های دولتی براساس اعلام ستاد انتخابات باید امکانات تجهیزات و نیروی مورد نیاز را در اختیار ستاد قرار دهند.

وی اضافه کرد: ما انتظار داریم دهیاران بازوان توانای بخشداران باشند و امکانات مورد نیاز در انتخابات را در حد توان برای بخشداران تهیه کنند که یکی از وظایف مهم و حساس وزارت کشور برگزاری صحیح و به موقع انتخابات است که بر اساس قانون الزام آور است.

حیدری بر رعایت وحرکت بر مدار قانون تاکید کرد و گفت: آنچه که باید مد نظر قرار گیرد حضور و مشارکت حداکثری است و باید اعتماد و مشارکت را کسب کنیم که بزرگ‌ترین مرحله اجرای انتخابات است و مسئولان انتخابات از شما دهیاران در بتن وپای صندوق‌های راٌی استفاده خواهند کرد.

فرماندار تاکستان تصریح کرد: دهیاران باید چشم و گوش بخشداران در منطقه باشند و اخبار انتخاباتی را برای بخشداری و ستاد انتخابات فرمانداری ارسال کنند و ارتباط بیشتری با کمیته‌های ستاد انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha