• یکشنبه / ۳ آبان ۱۳۹۴ / ۱۹:۳۳
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 94080301203
  • خبرنگار : 71460

تساوی بدون گل منچستری‌ها در اولدترافورد + عکس

تساوی بدون گل منچستری‌ها در اولدترافورد + عکس

داربی شهر منچستر بین دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا فیروزه‌ای‌پوشان همچنان در صدر جدول لیگ برتر حضور داشته باشند.

داربی شهر منچستر بین دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا فیروزه‌ای‌پوشان همچنان در صدر جدول لیگ برتر حضور داشته باشند.

به گزارش ایسنا، هفته دهم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (یکشنبه) با برگزاری سه دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی دو تیم منچستریونایتد و منچسرسیتی داربی شهر منچستر را برگزار کردند که این دیدار برنده‌ای نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

شاگردان فان خال که می‌توانستند با پیروزی در این دیدار با آرسنال در صدر جدول هم‌امتیاز شوند بر خلاف فصل گذشته که با نتیجه چهار بر دو سیتی را شکست دادند، به نتیجه‌ای بهتر ازتساوی بدون گل دست نیافتند. بازی دو تیم در نیمه نخست چنگی به دل نزد و کسل کننده دنبال شد هرچند استرلینگ از منچسترسیتی در 15 دقیقه نخست یک موقعیت گل را از دست داد و در دقیقه 41 نیز یحیی توره از روی ضربه کرنر می‌توانست دروازه یونایتد را باز کند اما این فرصت از دست رفت تا نیمه نخست در حضور سر آلکس فرگوسن که در ورزشگاه اولدترافورد حضور داشت با تساوی بدون گل به پایان برسد.

داربی منچستر

داربی منچستر

داربی منچستر

داربی منچستر

داربی منچستر

در آغاز نیمه دوم منچستریونایتد بازی بهتری به نمایش گذاشت. آن‌ها با ضربه سر اسمالینگ می‌توانستند خیلی زود به گل برسند اما با بدشانسی این فرصت از دست رفت. در ادامه درخشش جو هارت و تمرکز بالای مدافعان سیتی اجازه نداد تا یونایتد به گل برسد. دقیقه 84 جدی‌ترین موقعیت مسابقه ایجاد شد که ضربه لینگارد به دیرک دروازه اصابت کرد و راهی به دروازه سیتی پیدا نکرد. سه دقیقه بعد هم پاس فلینی مقابل دروازه به اسمالینگ رسید که ضربه او را هارت از کنار تیر به کرنر فرستاد تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد و سیتی به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به آرسنال در رده نخست قرار گیرد.

داربی منچستر

داربی منچستر

داربی منچستر

پیش از این دیدار تاتنهام موفق شد با نتیجه پرگل 5 بر یک بورنموث را شکست دهد. این نتیجه در حالی رقم خورد که ابتدا بورنموث در دقیقه یک توسط ریچی به گل رسید ولی هت‌تریک هری کین مهاجم تیم ملی انگلیس و گل‌های اریک لاملا هافبک آرژانتینی و موسی دمبله هافبک بلژیکی تاتنهام یکی از پیروزی‌های پرگل این فصل لیگ برتر را برای تیم تاتنهام رقم زد.

ساندرلند نیز موفق شد در خانه نیوکاسل را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد که در این دیدار جانسون از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا هافبک سابق تیم ملی انگلیس که فصل گذشته مسائل حاشیه‌ای زیادی به همراه خود داشت، اولین گل بازی را ثبت کرده باشد. در ادامه جونز و فلچر دیگر گل‌های ساندرلند را به ثمر رساند.

نیوکاسل به دلیل اخراج کولوچینی یک نیمه 10 نفره بازی کرد.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امشب لیورپول در دومین حضور یورگن کلوپ در لیگ برتر در خانه پذیرای ساوثهمپتون خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha