• جمعه / ۱ آبان ۱۳۹۴ / ۱۸:۴۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 94080100230
  • خبرنگار : 71460

دی‌بروین: در داربی تنها 3 امتیاز مهم است

دی‌بروین: در داربی تنها 3 امتیاز مهم است

هافبک تیم منچسترسیتی می‌گوید در داربی تنها سه امتیاز مهم است و بحث بازی زیبا مطرح نیست.

هافبک تیم منچسترسیتی می‌گوید در داربی تنها سه امتیاز مهم است و بحث بازی زیبا مطرح نیست.

به گزارش ایسنا و به نقل از استاندارد، منچستریونایتد باید در هفته دهم لیگ برتر برابر منچسترسیتی به میدان برود. این دیدار در اولدترافورد برگزار می‌شود، جایی که فصل قبل شیاطین سرخ توانستند برد ارزشمندی را برابر همشهری خود کسب کند. اکنون دو تیم در شرایطی برابر هم قرار می‌گیرند که در بین تیم‌های بالای جدول قرار دارند.

کوین دی‌بروین، هافبک بلژیکی منچسترسیتی که از زمان حضورش در این تیم عملکرد بسیار خوبی داشته است و در 6 بازی توانسته پنج بار گلزنی کند، یکی از بازیکنان کلیدی داربی یکشنبه عصر است. این بازیکن که اولین حضورش را در این بازی حساس تجربه خواهد کرد، در گفت‌وگو با استاندارد به بیان دیدگاه خود درباره تقابل با یونایتد پرداخت.

کوین دی‌بروین درباره بازی با منچستریونایتد گفت: به خوبی از اهمیت این دیدار آگاه هستیم. برای اولین بار است که در این بازی حساس به میدان می‌روم ولی می‌دانم که داربی‌ها چه حال و هوایی دارد. در این بازی تنها کسب سه امتیاز برای ما در اولویت است.

دی‌بروین در بازی برابر سویا در پست مهاجم به کار گرفته شد و جای سرخیو آگوئرو را پر کرد و به خوبی توانست وظیفه خود را انجام دهد و در دقیقه 90 گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

بازیکن سابق ولفسبورگ ادامه داد:‌ خب واقعا برایم جالب بود که در خط حمله بازی کنم و خوشحالم که در بازی برابر منچستریونایند نیز در خط حمله بازی خواهم کرد. البته من تجربه ای از بازی در خط حمله ندارم ولی اگر مربی بخواهد، بازی می‌کنم. داربی همیشه بازی جذابی است. هر دو تیم تلاش زیادی برای برد خواهند کرد. زمانی که در بلژیک و آلمان بازی می‌کردم،‌ حضور در داربی را تجربه‌ام ولی قطعا این بازی حساس‌ترین داربی زندگی من است که نمی‌خواهم در آن بازنده باشم. البته این را هم باید در نظر گرفت که شکست خوردن در این مقطع از فصل چیزی را تغییر نمی‌دهد و بازی‌های زیادی تا پایان باقی مانده است ولی اگر بتوانیم به برتری برسیم فشار زیادی روی آنها آورده‌ایم و من هم خوشحال خواهم شد.

منچسترسیتی برای بازی حساس روز یکشنبه خود داوید سیلوا هافبک با ارزش خود و سرخیو آگوئرو را در اختیار نخواهد داشت و به نظر می‌رسد از بین ویلفرد بونی و کوین دی‌بروین یک بازیکن در خط حمله قرار گیرد.

دی‌بروین ادامه داد: برای من تنها این مهم است که بازی کنم و اصلا برایم مهم نیست در کدام پست به بازی گرفته شوم. همیشه سعی کرده‌ام در هر پستی که بازی می‌کنم، بهترین بازی‌هایم را نشان دهم و همیشه به تیمم کمک کنم تا به برتری برسد. تا زمانی که بهترین بازی خودتان را انجام دهید، هیچ مشکلی ایجاد نمی‌شود. اگر در بازی یکشنبه لوییس فان خال (سرمربی منچستریونایتد) دو بازیکن را مامور مهار من کند، آن زمان بازیکن دیگری فضای بیشتری خواهد داشت. ما تیم خیلی خوبی هستیم و این موضوع را می‌دانیم و تنها برای برد به میدان خواهیم رفت. پیروزی در این دیدار به سود دو تیم است و هیچ تیمی به دنبال تساوی نیست. تیم ما شرایط خوبی دارد و فضا در تیم ما آرام است و هیچ مشکلی بین بازیکنان و مربیان وحود ندارد. صحبت درگیری کمپانی با پیگرینی یک دروغ رسانه‌ای است و هیچ مشکلی بین این دو وجود ندارد.

چلسی، تیم سابق کوین دی‌بروین در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده است و فردا شنبه باید در زمین وستهام غول‌کش بازی کند که در بین تیم‌های بالای جدولی قرار گرفته است.

بازیکن ملی پوش بلژیک در پایان گفت: سرم به کار خودم گرم است و کاری به نتایج چلسی ندارم. البته اگر من دو یا سه بازی را ببازیم و چلسی به برتری برسد، آنها به کورس قهرمانی بازمی‌گردند. اکنون شرایطی وجود دارد که تیمی که اشتباه نکند، برنده است. ضمنا تا پایان فصل، بازی‌های زیادی مانده و چلسی هم ممکن است شرایط را به نفع خودش تغییر دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha