• یکشنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۴ / ۲۲:۴۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94071912709
  • خبرنگار : 71132

واکنش مطهری به تهدید صالحی در مجلس

واکنش مطهری به تهدید صالحی در مجلس

علی مطهری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در صفحه اینستاگرام خود برخی اتفاقات روز یکشنبه مجلس را «ناگوار» و «مایه تاسف» دانست.

علی مطهری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در صفحه اینستاگرام خود برخی اتفاقات روز یکشنبه مجلس را «ناگوار» و «مایه تاسف» دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی مطهری در متنی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، آورده است:

« اتفاقات امروز مجلس برای همه ناگوار بود. اینکه عده‌ای برای نیل به هدف‌شان حتی از تهدید یک مقام عالی رتبه کشور به مرگ دریغ نمی کنند تا در روحیه و نطق او اثر بگذارند مایه تاسف است. خصوصا زمانی که آن تهدیدکننده فردی با لباس روحانیت باشد.»

علی اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی ، امروز در سخنان خود در صحن علنی مجلس گفته بود:‌ برخی دوستان امروز برای من آرزوی مرگ کردند و خود را در جایگاه خدا قرار دادند.

پس از این سخنان مجید انصاری، معاون پارلمانی رییس جمهور ، نیز به تشریح موضوع در جمع خبرنگاران پرداخت و با اشاره به تهدید صالحی از سوی یکی از نمایندگان گفت:به این تهدیدها عادت داریم.

مجید انصاری ادامه داد:متاسفانه یکی از نمایندگان آمد و دکتر صالحی و ظریف را به اعدام تهدید کرد و گفت: شما را اعدام می‌کنیم و در راکتور اراک دفن می‌کنیم و رویتان سیمان می‌ریزیم.

خبرنگار ایسنا در ادامه برای روشن تر شدن موضوع سراغ یک عضو فراکسیون رهروان ولایت رفت و او نیز در تشریح جزییات این موضوع گفت: روح الله حسینیان آقای صالحی را تهدید کرد که اگر برجام به فرجام برسد سیمان رویش می‌ریزیم و او را می‌کشیم.

کمال الدین پیرموذن گفت: امروز در صحن علنی آقای حسینیان پیش آقای صالحی رفت و با کمال تاسف گفت که اگر برجام به فرجام برسد تو را می کشیم و سیمان رویت می‌ریزیم. در واقع حسینیان صالحی را تهدید کرده است. در همان زمان بنده پیش آقای صالحی رفتم و ایشان گفت که حسینیان او را تهدید کرده و می‌خواهد روشنگری کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۲۳:۱۰

واقعا متاسفم براي کساني که به بعضی از این نماینده‌ها راي داده اند!!

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۲۳:۱۶

جاي بسي تاسف آبروي ما در جهان رفت

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۲۳:۱۷

واقعا بايد متاسف باشيم که به يک عده راي ميدهيم و انها را راهي مجلس مي کنيم.

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۲۳:۴۱

واقعا متاسفم.

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۰ ۰۰:۰۲

سوال بنده اين است که الان مدعي العموم کجا تشريف دارن که ادعاي جرم کنن عليه اين اقا که مقامهاي دولتي رو در صحن مجلس تهديد به قتل ميکنه؟!!!!! آقاي روحاني چرا از وزيرت دفاع نميکني!!! که همه جوره مورد توهين قرارميگيره. اون از دانشگاه امام صادق اين هم از مجلس ، حتما بايد اتفاق ناگواري پيش بياد؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۰ ۰۰:۰۵

ما که يادمان نرفته آنها که تهدید می کنند چه کسانی هستند.

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۰ ۰۰:۲۵

اينان خجالت نميکشند مثلا نماينده مردمند و سياست و فرهنگ جامعه از اينان الگو برداري ميکنند. متاسفم براي داشتن بعضی از آنها . مردم هر آنکس را که آسيبي هرچند جزئي به جناب صالحي و ظريف بزنند را به زير خروارها خاک ميکشانند. بترسند از رويارويي با خشم توده مردم.

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۰ ۰۲:۲۷

آقاي صالحي آيا جزئي از اين نظام هست؟ موقعي که اينگونه با خودي‌ها رفتار ميکنيم واي به حال رفتار با مخالفان؟ اينگونه که همه خودي‌ها هم بيخودي ميشوند و نخودي.

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۰ ۰۷:۳۹

بزرگترين ضربه رابه کشور ،انقلاب ومردم اين تندروها زده اند حتي بدتر ازدشمنان خارجي

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۰ ۰۸:۳۴

سلام. چرا کسي به اينگونه رفتار (فحاشي ، تهديد به قتل و...) عکس العملي نشان نمي‌دهد. حتما بايد اتفاقي بيفتد تا مثلا 30 هزار تومان يا حداکثر 100 هزار تومان جريمه کنند؟ مدعي‌العموم کي بيدار مي شود؟

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۰ ۰۹:۱۲

من براي خودم متأسفم که در کشوري زنگي ميکنم که بعضی از این آدمها، نماينده مجلس آن است.

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۰ ۰۹:۱۶

بچه نباشيد!!! آقاي نديمي نماينده محترم مجلس گفتند که آقاي حسينيان گفته که شوخي کرده است. البته رسانه ها و اصلاح طلبان مجلس و وکيل الدوله ها تا مدتي بهانه و غذاي رسانه اي کشف کرده اند!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۰ ۰۹:۵۰

واقعا که جاي تاسف دارد

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۰ ۰۹:۵۶

بعضی‌ها افکارشان هم مانند همان سيمان ابزار دستشان خشک است.

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۰ ۰۹:۵۶

مجلسي که در دولت قبل يه نصف روز استقلال نداشت حالا برجام برگ ميزنه

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۰ ۱۰:۰۹

واقعا" جاي تاسف دارد الگوهاي جامعه ما چه کساني هستند؟؟!! مجلس حرمت دارد آقاي عزيز !

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۰ ۱۰:۱۷

حيف به آرائيكه كه به بعضی از این نماینده‌ها داده شد- واقعا" حيف

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۰ ۱۰:۲۲

با کمال تاسف ديروز شاهد يک بي ادبي و بي نزاکتي در مجلس قانون گذاري بوديم لذا واجب است هموطنان عزيز در انتخاب نماينده در مجلس آينده دقت نمايندو به اين افراد که جز ضرر ملت کار نمي کنند راي ندهند.

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۰ ۱۲:۴۸

خيلي ساده لوحانه است که اين اتفاق را باور کرد. دعواي زرگري براي به تصويب رساندن برجام در مجلس. در جاييکه استدلال قوي مخالفين قبل از سخنراني آقاي صالحي خيلي از نمايندگان را مجاب کرده که راي منفي به برجام بدهند يکدفعه اين ادعا مطرح شد که صالحي تهديد شده و بعضي از نمايندگان فريب اين موضوع را خوردند و راي بالاي مخالفين نيز نشانگر اين مدعاست

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۲ ۱۹:۴۰

ديگه چي؟ با طرحي که ب نفع مردمه مخالفت ميکنين تهديد به قتل ميکنين دو قورت و نيمتونم باقيه