• سه‌شنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۴ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 94071409320
  • منبع : صدا و سیما

معاون برون مرزی در مراسم تشییع خبرنگار ایرانی:

صداوسیما از همه امکاناتش برای تشریح فاجعه منا کمک می‌گیرد

صداوسیما از همه امکاناتش برای تشریح فاجعه منا کمک می‌گیرد

دکتر اخگری - معاون برون‌مرزی سازمان صداوسیما - در مراسم تشییع پیکر حاج حمید میرزاده، خبرنگار و گوینده اعزامی رسانه ملی به حج از پیگیری جدی رسانه‌ای این فاجعه در همه ابعاد آن خبر داد.

دکتر اخگری - معاون برون‌مرزی سازمان صداوسیما - در مراسم تشییع پیکر حاج حمید میرزاده، خبرنگار و گوینده اعزامی رسانه ملی به حج از پیگیری جدی رسانه‌ای این فاجعه در همه ابعاد آن خبر داد.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، مراسم تشییع پیکر حاج سید حمید میرزاده، خبرنگار اعزامی صداوسیما برای پوشش خبری حج ابراهیمی در تهرانسر تهران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده مردم برگزار شد، کارکنان و مدیران صدا و سیما نیز حضور یافتند و با همکار فعال رسانه‌ای خود وداع کردند.

دکتر اخگری، معاون برون مرزی صدا و سیما که در این مراسم حضور یافته بود، از سید حمید میرزاده به عنوان خبرنگار، مدیر و مجری فعال رسانه‌ای در شبکه های برون مرزی یاد کرد و افزود، صداوسیما او را برای پوشش مراسم بزرگ حج اعزام کرده بود، اما متاسفانه به علت بی‌کفایتی حکام سعودی این همکار توانمند رسانه‌ای به همراه هزاران میهمان دیگر خانه خدا جان باختند.

دکتر اخگری با اعلام اینکه از دقایق اول انتشار خبر فاجعه منا، شبکه‌های برون‌مرزی به همراه شبکه‎های داخلی رادیویی و تلویزیونی تلاش کردند اخبار جزء به جزء اتفاقات را ارائه کنند، گفت: در معاونت برون‌ مرزی با قابلیت 31 شبکه رادیویی و تلویزیونی از جمله شبکه‌های پرس تی وی، الکوثر، العالم، و سحر تلاش کردیم ابعاد این فاجعه، بی‌کفایتی مسئولان سعودی در حج و پاسخگو نبودن آنان در قبال مسلمانان جهان را برای مخاطبانمان در سراسر دنیا تشریح کنیم.

وی گفت: مصاحبه‌های مکرری که با حجاج بازگشته از سفر در ایران و دیگر کشورها تهیه شده و از شبکه های مختلف داخلی و برون مرزی صدا و سیما پخش می شود، لایه های دیده نشده ای از این فاجعه را که حکام سعودی سعی در پنهان کردن آن داشتند آشکار می‌کند و این سیاست رسانه ای همچنان ادامه خواهد یافت.

مرحوم سید حمید میرزاده، خبرنگار اعزامی صداوسیما به حج، بیش از 15سال سابقه کار در رسانه ملی داشت و گوینده، خبرنگار، مترجم و مدیر تولید بخش آفریقایی عربی برون‌مرزی صداوسیما بوده است.

پیکر پاک مرحوم میرزاده در قطعه 50 شهدای رسانه به خاک سپرده شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۵ ۱۳:۱۹

حميد ميرزاده دوستي مهربان و صميمي بود.من در کنار او سال‌ها مستندهاي زيادي رو درواحد دوبلاژ تهيه کرديم بهترين برنامه‌ها و مستندهايی که براي معاونت برون مرزي کارکردم شخصيتهاي خاص رو براي صداي گرم و دلنشين ايشان انتخاب مي‌کردم. يادم هست يکي از شخصيتهاي که من خيلي روش حساس بودم که به درستي دوبله شود رو با انتخاب کاملا صحيح به ايشان سپردم و مرحوم به زيبايی هر چه تمامتر اجرا کرد. اکنون که در کنار ما نيست برنامه‌هايی را که با او کارکردم را در آرشيوم نگاه مي کنم و حسرت مي خورم که به جد يکي از 5 صداي برتر برون مرزي را از دست داديم. روحش شاد ويادش هميشه زنده باد.