• سه‌شنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 94062415335
  • خبرنگار : 71078

معاون رئیس جمهور در امور زنان:

نرخ فعالیت اقتصادی زنان اندک است

نرخ فعالیت اقتصادی زنان اندک است

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: نرخ فعالیت اقتصادی زنان اندک است و به نظر می‌رسد دولت در این زمینه با چالش جدی روبروست.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: نرخ فعالیت اقتصادی زنان اندک است و به نظر می‌رسد دولت در این زمینه با چالش جدی روبروست.

به گزارش خبرنگار "زنان" خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) شهیندخت مولاوردی در حاشیه مراسم افتتاحیه همایش‌ و نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار، افزود: اگر به زنان به عنوان یک سرمایه به صورت جدی توجه نشود، در توسعه و پیشرفت کشور مانع به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: در حال حاضر در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه و در میانه اجرای سند چشم انداز قرار داریم. علاوه بر آن مقام معظم رهبری نیز در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر مبنای اقتصاد دانش بنیان، درون زا و برون نگر تاکید دارند ، در این شرایط باید از همه ظرفیت‌ها بهره مند شویم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار اظهار کرد: معاونت امور زنان و خانواده، وزارت صنعت و دستگاه‌های دیگر در برگزاری این نمایشگاه مشارکت دارند و ما از جایگاه ستادی خود به هماهنگی میان دستگاه‌ها به منظور شرکت در این جشنواره پرداخته‌ایم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه باید ظرفیت‌های زنان را شناسایی و معرفی کنیم، ادامه داد: به همین علت کریدور اشتغال‌زایی و کارآفرینی را در این نمایشگاه راه اندازی کرده‌ایم تا در اختیار جوانان و زنان باشد.

مولاوردی در پایان تاکید کرد: تلاش کرده‌ایم با راه اندازی این کریدور تا حد امکان نگاه فارغ التحصیلان دانشگاه را به شغل و کار عوض کنیم و توجه آنان را به کارآفرینی معطوف سازیم، به همین علت نام نمایشگاه و همایش را اشتغال زایی و کارآفرینی گذاشته‌ایم و تنها به اشتغال زایی نپرداخته‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha