• یکشنبه / ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 94062213755

نوروزی: بهترین تیم تاریخ پینگ‌پنگ ایران راهی تایلند می‌شود

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران می‌گوید برای رسیدن به موفقیت و کسب نتایج مناسب نیاز به حضور در حدود 7 تا 8 تور جهانی دارد.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران می‌گوید برای رسیدن به موفقیت و کسب نتایج مناسب نیاز به حضور در حدود 7 تا 8 تور جهانی دارد.

افشین نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حضورش در تورهای اتریش و بلژیک گفت: حضور در این تورنمنت‌ها سبب آمادگی هر چه بیشتر ما برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شود و امیدواریم بتوانیم با ادامه تمرین‌های پر فشار خود نتایج خوبی را در رقابت‌های آسیایی تایلند به دست بیاوریم.

او ادامه داد: ملی‌پوشان تنیس روی میز همواره باید درگیر مسابقه‌های تدارکاتی باشند تا با آمادگی کامل راهی رقابت‌های مختلف شوند. دقیقا به همین دلیل است که تعداد تورهای جهانی پینگ‌پنگ زیاد است و پینگ‌پنگ‌بازان برتر در طول سال عازم شمار زیادی از این رقابت‌ها می‌شوند.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران با بیان این که در طول سال حضور در حدود 8 تورنمنت بین‌المللی برای پینگ‌پنگ‌بازان مناسب است، گفت: توقع نداریم که در سال عازم 20 تور جهانی شویم اما اگر بتوانیم در طول سال به صورت میانگین در 7 یا 8 تورنمنت شرکت کنیم قطعا می‌تواند در آمادگی پینگ‌پنگ‌بازان ایران موثر باشد.

نوروزی در مورد نحوه امتیازدهی تورهای جهانی و تاثیر آن در رنکینگ پینگ‌پنگ‌بازان نیز گفت: حضور در این تورها بستگی به سطح پینگ‌پنگ‌بازان شرکت کننده در آنها دارد. اگر من با پینگ‌پنگ‌بازی مصاف کنم که رنکینگ پایین‌تر از من داشته باشد و شکست بخورم، تاثیر منفی در رنکینگ بین‌المللی‌ام ایجاد می‌شود.

او به حضور در آخرین مرحله اردوی تدارکاتی پیش از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: حدود یک هفته عازم اردوی تدارکاتی کیش می‌شویم تا با همسان‌سازی شرایط آب و هوایی راهی تایلند شویم.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران تصریح کرد: تیمی که عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شود، بهترین تیم تنیس روی میز تاریخ ایران است که همگی رنکینگ زیر 200 جهان را در اختیار دارند. امیدوارم این تیم بتواند در رقابت‌های آسیایی نتیجه قابل توجه کسب کند و برای ایران افتخارآفرین باشد.

نوروزی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به کسب سهمیه المپیک اشاره کرد و گفت: اگر ما بتوانیم سه سهمیه (دو مرد و یک زن) را برای المپیک به دست بیاوریم به نظرم نتیجه خوبی است. در حال حاضر در آسیا به جز کشورهای شرق آسیا شاهد سرمایه‌گذاری ویژه قزاقستان و ازبکستان در رشته تنیس روی میز هستیم.

او همچنین در مورد آخرین وضعیت لیگ برتر تنیس روی میز ایران نیز اظهار کرد: متاسفانه با این که در حال حاضر حدود 6 ماه از سال را سپری کرده‌ایم و رقابت‌های لیگ تقریبا از مهرماه آغاز می‌شود، هیچ درآمدی از این لیگ به دست نیاوردیم.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران خاطرنشان کرد: به عنوان یک ملی‌پوش حرفه‌ای تنیس روی میز درآمد چندانی از این رشته ندارم و امیدوارم شرایطی مهیا شود تا بتوانیم از نظر مادی شرایط خوبی را پیدا کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha