• جمعه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 94062012481
  • خبرنگار : 71474

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور:

ایرلاین‌ها یک طرفه به قاضی نروند/ بدهی ایرلاین‌ها روند افزایشی داشته است

ایرلاین‌ها یک طرفه به قاضی نروند/ بدهی ایرلاین‌ها روند افزایشی داشته است

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان این‌که روند بدهی‌های ایرلاین‌ها به شرکت فرودگاه‌ها افزایشی بوده است، تاکید کرد: نباید شرکت‌های هواپیمایی برای بررسی این موضوع یک طرفه قضاوت کنند.

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان این‌که روند بدهی‌های ایرلاین‌ها به شرکت فرودگاه‌ها افزایشی بوده است، تاکید کرد: نباید شرکت‌های هواپیمایی برای بررسی این موضوع یک طرفه قضاوت کنند.

احمد مومنی‌رخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این‌که در طول سال‌های گذشته بدهی‌های ایرلاین‌ها به شرکت فرودگاه‌ها از حدود 400 به بیش از 600 میلیارد تومان رسیده است، اظهار کرد: آنچه که در حال حاضر در شرکت فرودگاه‌ها به دنبال آن است نه هزینه خدمات فعلی که بدهی‌های سال‌های گذشته است که نه تنها اجرایی نشده، بلکه افزایش یافته است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از ایرلاین‌ها هیچ علاقه‌ای به پاس کردن بدهی‌های خود ندارند و برخی از آنها نیز با وجود آنکه در جلسات مربوط به مدیریت این بدهی‌ها حاضر شده و حتی به شرکت فرودگاه‌ها چک می‌دهند نیز نسبت به پرداخت بدهی‌هایشان هیچ برنامه جدی ندارند.

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور درباره‌ی اعتراض شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر افزایش هزینه‌هایشان در سال‌های گذشته و فشار خدمات تکلیفی بر آنها نیز عنوان کرد: شرکت‌ فرودگاه‌ها هرگز نسبت به موضوع خدمات تکلیفی فشار وارد نکرده است و ایرلاین‌ها در این زمینه مشکلی ندارند. ما حتی تلاش کردیم در بعضی مواقع نسبت به ارائه‌ی کمک‌های تسهیلاتی و کاهش تعرفه‌ها نیز به آنها یاری برسانیم.

مومنی‌رخ اضافه کرد: اما آنچه باعث شده شرکت فرودگاه‌ها زیر بار فشار زیادی رود، مطالبات قبلی و بدهی‌های معوقی است که مشکل‌ساز شده‌اند. شرکت فرودگاه‌ها برای بهسازی بسیاری از خدمات فعلی خود ردیف بودجه ندارد و تنها راه نوسازی و بهسازی برخی حوزه‌ها استفاده از منابع همین خدمات ارائه شده است تنها نوسازی باند فرودگاه مهرآباد 100 میلیارد تومان هزینه داشته و شرکت فرودگاه‌ها باید برای آن فکری اساسی بکند.

وی خاطر نشان کرد: ما امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته روند کاهش بدهی‌های ایرلاین‌ها به شرکت فرودگاه‌ها به درستی برداشته شود و شرکت فرودگاه‌ها نیز بتواند با توجه به مسوولیتی که قانون برعهده آن گذاشته خدمات خود را به مردم ارائه کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha