• جمعه / ۶ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 94060603599
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

درگیری مسلحانه با قاچاقچیان موادمخدر در سیستان و بلوچستان

درگیری مسلحانه با قاچاقچیان موادمخدر در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در دو درگیری مسلحانه ماموران انتظامی با قاچاقچیان مسلح، در شهرستان‌های سراوان و سیب و سوران، 860 کیلو تریاک و 275 کیلو هروئین، کشف و یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در دو درگیری مسلحانه ماموران انتظامی با قاچاقچیان مسلح، در شهرستان‌های سراوان و سیب و سوران، 860 کیلو تریاک و 275 کیلو هروئین، کشف و یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان، سرهنگ ابراهیم باقر زاده در بیان جزئیات این خبر افزود: با توجه به دریافت گزارشاتی در خصوص جابه‌جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از مناطق مرزی کشور به شهرستان سراوان، چند تیم ویژه از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به منطقه اعزام شدند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان سراوان پس از پایش اطلاعاتی یک ماهه، خودرو تویوتا حامل مواد مخدر را در "اسلام آباد- گرناگان" شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بلافاصله پس از شناسایی خودروی قاچاقچیان مسلح، اکیپ‌های ویژه‌ای از پلیس های تخصصی و یگان‌های عملیاتی به منطقه اعزام شدند و سوداگران مرگ به محض مشاهده ماموران با حرکت به سمت محورهای فرعی، تغییر مسیر داده و قصد فرار به همراه محموله مواد مخدر را داشتند.

سرهنگ قربانزاده با اشاره به اقدام به موقع ماموران و هدف قرار دادن چرخ‌های خودروی قاچاقچیان افزود: سوداگران مرگ بلافاصله به صورت مسلحانه با ماموران درگیر شدند و پس از درگیری مسلحانه یک ساعته، با آتش زدن خودرو حامل مواد مخدر قصد امحاء این مواد را داشتند که با تلاش ماموران آتش خودرو خاموش شد.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی مسلح در این عملیات گفت: ماموران در بازرسی از خودروی قاچاقچیان مسلح، مقدار 710 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

قربانزاده از اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر در شهرستان سیب و سوران خبر داد و گفت: در این عملیات ماموران انتظامی پس از شناسایی خودرو نیسان وانت حامل مواد مخدر به راننده خودرو دستور ایست دادند. قاچاقچیان به صورت مسلحانه با ماموران درگیر شده و پس از دو ساعت درگیری، با به جا گذاشتن خودرو وانت از محل متواری شدند. ماموران در بازرسی دقیق از خودرو وانت، مقدار 275 کیلو هروئین و 150 کیلو تریاک را کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha