• جمعه / ۶ شهریور ۱۳۹۴ / ۰۳:۱۴
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 94060603384
  • خبرنگار : 71424

پاسخ معاون شرکت آتیه‌سازان به اعتراضات فرهنگیان

پاسخ معاون شرکت آتیه‌سازان به اعتراضات فرهنگیان

معاون بیمه و خدمات شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ از بهبود ارائه خدمات بیمه تکمیلی به فرهنگیان خبر داد و گفت: بیشترین اعتراضاتی که فرهنگیان دارند به میزان تعهدات بیمه تکمیلی باز می‌گردد که در اختیار ما نیست و طبق قرارداد اجرا می‌شود.

معاون بیمه و خدمات شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ از بهبود ارائه خدمات بیمه تکمیلی به فرهنگیان خبر داد و گفت: بیشترین اعتراضاتی که فرهنگیان دارند به میزان تعهدات بیمه تکمیلی باز می‌گردد که در اختیار ما نیست و طبق قرارداد اجرا می‌شود.

بابک قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت ارائه خدمات بیمه تکمیلی به فرهنگیان با توجه به تغییر در روش پوشش و صندوقی شدن اداره بیمه تکمیلی آموزش و پرورش اظهار کرد: در مجموع خدمات ما نسبت به سال گذشته که ارائه خدمات به روش سرانه‌ای بود بهتر شده است.

وی افزود: سرعت رسیدگی به اسناد پزشکی بالا رفته است و همکاری خوبی با آموزش و پرورش داریم.

معاون بیمه و خدمات شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ با بیان اینکه به نظر می‌رسد رضایتمندی بیشتری از سوی فرهنگیان حاصل شده باشد عنوان کرد: بیشترین اعتراضاتی که فرهنگیان دارند به میزان تعهدات بیمه تکمیلی باز می‌گردد که در اختیار ما نیست و طبق قرارداد اجرا می‌شود،

به عنوان مثال اکثر فرهنگیان خواهان پوشش خدمات دندانپزشکی هستند که در تعهدات و قرارداد ما با آموزش و پرورش نیست.

وی درباره پرداخت مطالبات این شرکت از سوی آموزش و پرورش گفت: متاسفانه هنوز آموزش و پرورش مطالبات ما را پرداخت نکرده است. بیمه‌ها همواره از سوی صنعت درمان متهم به ناکارآمدی می‌شوند در حالی که درآمدهای ما بموقع حاصل نمی‌شوند اما نمی‌توانیم سلامت مردم را وجه المصالحه قرار دهیم و اعلام کنیم تا زمانی که مطالبات و اعتبارات نرسد، خدمت ارائه نمی‌کنیم و همچنان در این وضعیت خدمت رسانی را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۶ ۰۸:۲۸

حتي قرص فشار خون لوزارتان درتعهد شما نيست .ضمن مراجعه فقط ميگن بيمه تکميلي شما بدرد نمي خورد!

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۷ ۱۱:۴۸

با سلام فاکتور هاي من شش ماه گذشته بودند هزينه ها را پرداخت نکردند .در صورتي که بيمه ي دیگری يک سال گذشته را هم پرداخت کرده .خواهشا پيگيري کنيد زيرا مبلغ فاکتورها نزديک به ده ميليون ريال بوده است .در نمايندگي خوزستان .دستور پرداخت دهيد .زيرا قرارداد ما يکساله است پس بايد فاکتور ها را هم يکساله پرداخت کنيد.