• چهارشنبه / ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ / ۰۵:۲۶
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 94052815827
  • خبرنگار : 71424

فانی خبر داد: ارتقاء خدمات دندانپزشکی فرهنگیان

فانی خبر داد: ارتقاء خدمات دندانپزشکی فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش از توسعه خدمات دندانپزشکی فرهنگیان خبر داد و گفت: درمانگاه‌های فرهنگیان علاوه بر یونیت‌هایی که از قبل داشته‌اند به یونیت‌های جدید دندانپزشکی مجهز می‌شوند.

وزیر آموزش و پرورش از توسعه خدمات دندانپزشکی فرهنگیان خبر داد و گفت: درمانگاه‌های فرهنگیان علاوه بر یونیت‌هایی که از قبل داشته‌اند به یونیت‌های جدید دندانپزشکی مجهز می‌شوند.

علی‌اصغر فانی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به پرسشی درباره تسهیلات رفاهی ویژه فرهنگیان در سال تحصیلی پیش رو اظهار کرد: درمانگاه‌های فرهنگیان در سراسر کشور علاوه بر ارائه خدمات معمول درمانی، خدمات دنداپنزشکی خود را ارتقاء می‌دهند.

وی افزود: درمانگاه‌ها علاوه بر یونیت‌هایی که از قبل داشته‌اند به یونیت‌های جدید دندانپزشکی مجهز می‌شوند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مذاکراتی را با دانشگاه‌های علوم پزشکی که رشته دندانپزشکی دارند، انجام خواهیم داد، گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه‌های علوم پزشکی امکان بهره‌مندی بیشتر از این خدمات را برای فرهنگیان فراهم می‌کنیم.

فانی ادامه داد: تقریبا حدود 50 درصد تخفیف استفاده از خدمات دندانپزشکی برای فرهنگیان در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۵-۲۸ ۰۸:۰۰

دکتر جان هنوز ما نفهميديم منظورتان از فرهنگيان چه جامعه اي هستند شاغلين يا بازنشستگان يا هر دو آنها البته شما که وزير شاغلين هستيد و به بازنشستگان فرهنگي کاري نداريد شکي نيست ولي بازنشستگان سي سال از بهترين دوران عمر خود را در وزارت آموزش و پرورش به قصد خدمت سپري کرده اند بي انصافي است که در طرح رتبه بندي و افزايش حقوق دريافتي بازنشستگان فرهنگي بالاخص بازنشستگان فرهنگي سال هشتاد و هفت و قبل از آن را ناديده بگيريد به فکر ترميم حقوق و خدمات دهي بيشتر همانند شاغلين به بازنشستگان باشيد چرا مي بايست آثار تبعيض در بين شاغلين و بازنشستگان ظاهر شود آقاي دکتر آلان بازنشستگان فرهنگي چهل درصد از شاغلين همتراز خود کمتر دريافت مي دارند قدري به فکر اين قشر زحمتکش و فراموش شده نيز باشيد .