• پنجشنبه / ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۵:۴۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 94052212428
  • خبرنگار : 71460

استرلینگ: بازی با چلسی حیاتی است

استرلینگ: بازی با چلسی حیاتی است

هافبک منچسترسیتی گفت: بازی با سیتی برای ما حیاتی است.

هافبک منچسترسیتی گفت: بازی با سیتی برای ما حیاتی است.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، هفته‌ دوم لیگ برتر انگلیس از شنبه آغاز می‌شود و در حساس‌ترین دیدار روز یکشنبه منچسترسیتی باید از چلسی پذیرایی کند. این دیدار تقابل قهرمانان دو سال گذشته لیگ برتر است.

رحیم استرلینگ، خرید جدید منچسترسیتی با مهم ارزیابی کردن این دیدار برابر چلسی، گفت: دیدار برابر چلسی برای ما بسیار مهم است. وقتی قبلا بازی لیورپول بودم همیشه برابر چلسی بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذاشتم. الان هم امیدوارم که بتوانم در تیم جدیدم خوب باشم و بازی موثری را به نمایش بگذارم. فکر می‌کنم که در این چند بازی که در منچسترسیتی بودم توانسته‌ام با شرایط جدید آشنا شوم. ما در خانه بازی می‌کنیم و برایمان بسیار مهم است که بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم. این اولین بازی خانگی ما در فصل جدید است که امیدوارم با حمایت هو‌اد‌ا‌ران نتیجه‌ خوبی کسب کنیم.

ستاره فصل گذشته لیورپول که در بازی نخست خود با پیراهن منچسترسیتی برابر وست بروم عملکرد ضعیفی داشت، ا‌دا‌مه‌ داد: به هو‌اد‌ا‌ران سیتی قول می‌دهم که بهترین بازیهایم را برای این تیم انجام دهم. هدفم این است که بیشتر در خدمت تیم باشم و بتوانم هم تیمی‌هایم را در موقعیت‌های گلزنی قرار بدهم. پاس گل برای من اولویت بیشتری تا گل زدن دارد.

استرلینگ در پایان درباره این که کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟ گفت: واقعا سخت است که بتوان قهرمان لیگ برتر را پیش‌بینی کرد. ر‌قا‌بت تنگاتنگی بین تیم‌ها وجود دارد. ما به این نکته که چلسی بازیکن جدیدی را جذب نکرده توجهی نمی‌کنیم، چرا که آنها در تمام خطوط بازیکنان خوبی دارند. دیگر تیم‌های مدعی نیز مثل منچستریونایتد و لیورپول و آرسنال شرایط خوبی دارند و فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین فصل های چند سال اخیر را برای قهرمانی شاهد باشیم.

چلسی در حالی باید برابر منچسترسیتی به میدان برود که کورتوآ، د‌ر‌وازه‌بان خودش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

انتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha