• دوشنبه / ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۷:۵۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94051911039
  • خبرنگار : 71439

پاسخ‌های جنتی به نمایندگان در کمیسیون فرهنگی

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیون متبوعش برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیون متبوعش برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد.

سید علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به جلسه روز دوشنبه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر ارشاد در پاسخ به سوال خانم طبیب‌زاده در خصوص علت اکران فیلم "قصه‌ها" با وجود مشکلات محتوایی آن گفت فیلم دارای اشکالات بیش‌تری بود که تا حدودی برطرف شد و باقیمانده آن واقعیات جامعه بود که نمی‌توان آن‌ها را ندیده گرفت و در نهایت خانم طبیب زاده از توضیحات جنتی قانع نشد.

او در ادامه به سوال عباس مقتدایی، نماینده اصفهان در خصوص اشکالات ساختار مدیریتی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان‌ها اشاره کرد و افزود: وزیر ارشاد در پاسخ به این سوال گفت جلسات متعددی در این خصوص برگزار شده که نتیجه آن تا ماه آینده برای تصویب به شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌رود؛ بنابراین سوال مقتدایی از وزیر مرعی ماند.

نماینده مردم گرگان در مجلس خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه پژمان‌فر به نمایندگی از 9 تن از اعضای کمیسیون فرهنگی به بیان اشکالات حوزه سینما پرداخت که البته این موضوع در قالب سوال مطرح نشد بلکه برای هم‌فکری بیش‌تر بود.

طاهری ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی حوزه سینما نبود فیلمنامه قوی و رونق نداشتن داستان نویسی در کشور و مشکلاتی در حوزه نیروی انسانی است از این رو قرار شد کارگروه رسانه و هنر مجلس به ریاست نصرالله پژمان‌فر جلساتی را با سازمان سینمایی برای حل این مشکلات ساختاری داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان به سوال غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده رشت از جنتی اشاره و خاطرنشان کرد: سوال وی درباره نبود نظارت بر عملکرد اوقاف بود که موجب اقدامات غیرقانونی و نارضایتی عمومی شده بود که قرار شد به علت حضور نداشتن رییس سازمان اوقاف، جلسه دیگری با حضور وزیر ارشاد و رییس سازمان مذکور برای بررسی مشکلات موجود برگزار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha