• سه‌شنبه / ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 94051307502

حمایت گوآردیولا از پیوستن پدرو به منچستریونایتد

حمایت گوآردیولا از پیوستن پدرو به منچستریونایتد

سرمربی پیشین بارسلونا از حضور مهاجم کنونی کاتالان‌ها در ترکیب یونایتد حمایت کرد.

سرمربی پیشین بارسلونا از حضور مهاجم کنونی کاتالان‌ها در ترکیب یونایتد حمایت کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، پدرو رودریگس که از سوی پپ گوآردیولا به تیم نخست بارسلونا آورده شد، مدتی است به خاطر حضور بازیکنانی همچون لیونل مسی، نیمار و لوئیس سوآرس در ترکیب بارسلونا به نیمکت ذخیره‌ها رفته است. این بازیکن برای این که بتواند در آستانه برگزاری یورو 2016 جایی در ترکیب تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل اسپانیا داشته باشد، باید راهی تیم دیگری شود.

به نظر می‌رسد منچستریونایتد برای خرید این بازیکن بر سر مبلغ 22 میلیون پوند با سران بارسلونا به توافق رسیده و پس از برگزاری سوپرکاپ اسپانیا این انتقال انجام خواهد شد.

جوزپه گوآردیولا در این زمینه گفت: شرایط پدرو بسیار خاص شده است. در این موارد شایعه‌های زیادی هم منتشر می‌شود اما اگر سرمربی بارسلونا بودم می‌توانستم اطلاعات بیشتری در اختیارتان بگذارم. البته با توجه به توانایی‌های که پدرو دارد، بدون هیچ شکی در هر لیگ یا باشگاهی به میدان برود، می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. او به همراه بارسلونا به همه افتخارهای ممکن رسیده است.

گوآردیولا ا‌دا‌مه‌ داد: وقتی یک بازیکن بارها و بارها برای بارسلونا به میدان رفته، می‌تواند برای هر تیمی در فو‌تبا‌ل دنیا بازی کند. از او در پست‌های متفاوتی استفاده شده که همین مساله توانایی‌های بالای او را نشان می‌دهد. پدرو از نظر شخصیتی نیز بازیکنی عالی است.

لوئیس فان‌خال، سرمربی منچستریونایتد چندی پیش اعلام کرده بود که به یک بازیکن تهاجمی در تیمش نیاز دارد. او البته چندی پیش با 25 میلیون پوند ممفیس دیپای را برای منچستریونایتد خرید. پدرو فصل گذشته یازده گل برای بارسلونا به ثمر رساند اما به خاطر آمدن لوئیس سوآرس جایگاهش را در بارسلونا از دست داد.

انتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha