• دوشنبه / ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 94051206881
  • منبع : نمایندگی گلستان

افتتاح 12 پروژه با حضور معاون اول رییس‌جمهور در گلستان

افتتاح 12 پروژه با حضور معاون اول رییس‌جمهور در گلستان

ایسنا/گلستان ‌رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت‌: با حضور معاون اول رییس جمهور 12 پروژه صنعتی بالغ بر ۵۸ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳۷۸ نفرافتتاح می‌شود.

‌رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت‌: با حضور معاون اول رییس جمهور 12 پروژه صنعتی بالغ بر ۵۸ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳۷۸ نفرافتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسینقلی قوانلو ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: این افتتاحیه‌ها به صورت متمرکز در کارخانه «ساخت و بازیافت گلستان کاغذپرشیا» است.

وی ادامه داد: صنایع کیمیا روکش گلستان، فرآورده های غذایی نسیم لذیذ گلستان، گروه صنعتی ویستا پولاد هزاره، تعاونی فدک شرق، تعاونی تولیدی آرد زاهدی، نورشیمی فندرسک، دردانه امین آلتن صحرا، بسته بندی کاسپین گلستان، علینقی عسکری، سعید زرگری و فولادکاوان گلستان از دیگر واحدهای صنعتی است که افتتاح می‌شود.

قوانلو با بیان اینکه گلستان در بخش صنعت، معدن و تجارت در حال پیشرفت است، گفت: پروانه‌های بهره برداری صادر شده نسبت به سال ۹۳ رشد ۱۷ درصدی داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان اظهار امیدواری کرد که تا پایان امسال بتوانیم رتبه گلستان را از ۲۸ به رتبه های کمتر از ۲۰ ارتقاء بدهیم.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۳ حدود ۱۰۰ جواز تاسیس صادر کردیم، افزود: در بین ۳۱ استان کشور در پروانه‌های بهره برداری و چواز تاسیس رتبه 17 را داریم.

وی با بیان اینکه شرکت «دجی کالا» نمونه‎ای موفق در طرح تجارت الکترونیک است، افزود: به 110 شرکت و فرد حقیقی نماد تجارت الکترونیکی را در استان گلستان اعطا شده و 350 فرد حقیقی و شرکت برای دریافت نماد الکترونیک در استان گلستان تاکنون ثبت‎نام کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان اینکه گردش نقدینگی و ضمانت‌نامه از مواردی است که در اعطای نماد الکترونیک مورد توجه است، گفت: کسی که بخواهد خرید و فروش الکترونیک را انجام دهد بدون نماد الکترونیک حق خرید و فروش را ندارد و مورد پیگرد قانونی قرار می‎گیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha