• چهارشنبه / ۳۱ تیر ۱۳۹۴ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 94043116578
  • منبع : نمایندگی کرمان

جزییات عملیات انهدام باند تروریستی جیش‌الظلم از زبان فرمانده مرزبانی

جزییات عملیات انهدام باند تروریستی جیش‌الظلم از زبان فرمانده مرزبانی

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: آرمان انقلاب در اصل سعادت بشریت است و در این مسیر حرکت می‌کند و این آرمان را به واسطه همین خون شهدا در کشورهای دیگر باید مشاهده کرد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: آرمان انقلاب در اصل سعادت بشریت است و در این مسیر حرکت می‌کند و این آرمان را به واسطه همین خون شهدا در کشورهای دیگر باید مشاهده کرد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، سردار قاسم رضایی صبح امروز 31 تیرماه در مراسم گرامیداشت شهید اقتدار و امنیت ستوان یکم «توحیدی» که در عملیات علیه تروریستهای مرزی به درجه شهادت نائل شده، اظهار کرد: مردم استان کرمان در طول دوران انقلاب اسلامی، هشت سال دوران جنگ تحمیلی و همچنین در ایجاد امنیت کشور تاکنون 6544 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شهید توحیدی پانصد و چهل و یکمین شهید انتظامی استان کرمان است، افزود: جایگاه و مقام شهید آنچنان است که همه لحظه‌ها را متوجه معبود می کند و از شگفتی‌های انقلاب است که برگرفته از عاشوراست و امروز در کلام فرزند شهید توحیدی دکلمه‌های عاشورایی شنیدیم.

رضایی تصریح کرد: اینکه می‌گوییم شهیدان زنده اند، یعنی تحول آورند و این جایگاه شهید است و ما امروز به خود می بالیم که در کنار این شهدا بوده‌ایم اما افسوس که جا مانده‌ایم.

فرمانده مرزبانی ناجا اظهار کرد: آرمان انقلاب در اصل سعادت بشریت است و در این مسیر حرکت می‌کند و این آرمان را به واسطه همین خون شهدا در کشورهای دیگر باید مشاهده کرد.

وی افزود: در مراوده با کشورهای دیگر، عزت جمهوری اسلامی و پیروزی ایران بر دیگر کشورها بالاترین لذت است و پیروزی خود را در عزت جمهوری اسلامی می‌دانیم.

رضایی با بیان اینکه امروز به واسطه همین مسیر است که در پشت میز مذاکره مقتدرانه شش کشور قدرت بزرگ دنیا را به زانو در آورده‌ایم تصریح کرد: دشمنان با قلدری زور می‌گویند اما ایران اسلامی به جهت برگرفته از روحیه عاشورایی در مقابل همه ایستاده و این پیروزیها را یکی پس از دیگری به ارمغان می آورد و در اینجاست که باید قدر خود را بدانیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی شعاعی از عاشوراست و ما در بهره برداری از این شعاع سهیم شدیم و جزء کسانی هستیم که در فضای اسلامی عبادت می کنیم و ما نیروهای مسلح افتخار می‌کنیم که در راس فرماندهی ما ولی فقیه قرار دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: دنیا به این موضوع اذعان دارد که اگر بخواهند پرده‌ها را کنار بزنند و بگویند ما یک چیز کم داریم که شکست می خوریم، آن عدم ارتباط ما با ریسمان ولی فقیه است و اگر جرات داشته باشند، باید به زبان جاری کنند و ما افتخار می کنیم که ما مدافعان حریم آرمان انقلاب اسلامی هستیم.

رضایی با اشاره به عملیات 20 تیرماه جاری در مرز سیستان و بلوچستان و انهدام باند تروریستی جیش الظلم گفت: دشمنی استکبار جهانی با ایران، به صورت جغرافیایی و سیاسی نیست، بلکه دشمنی آنها با آرمان انقلاب و اسلام اصیل است که در مقابل همه مسیرهای انحراف آنها ایستادگی می کند و از این می‌ترسند که روحیه انقلابی ایران در سایر ملتها و کشورها نیز رسوخ پیدا کند.

وی تصریح کرد: البته انقلاب اسلامی مسیر خود را در اروپا، امریکا، آفریقا و ... طی می کند و در همه ممالک رخنه کرده و ایران و آرمان انقلاب اسلامی در تمام دنیای مستضعفان ولو اینکه مسلمان نباشند، تاثیر گذاشته و استکبار از این می ترسد، به همین منظور است که توطئه‌های فراوان تدوین و تحمیل می کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: یکی از این توطئه‌ها ایجاد گروهکهای تروریستی است و دولتی که دم از حقوق بشر می زند، امروز خود تروریسم پرورش داده و تجهیز و هدایت کرده و به میدان اعزام می‌کند.

رضایی با بیان اینکه استکبار با هدف جلوگیری از تشعشع انسان ساز انقلاب اسلامی و ایمن کردن خود و رژیم غاصب اسرائیل کارهای تروریستی را انجام می‌دهد تصریح کرد: استکبار بعث و بانیه همه ناامنی های منطقه است. آنها هیچگاه به دنبال مقابله با دولت هایی که اسم آنها اسلامیست اما از اسلامی واقعی و اصیل بویی نبرده اند، حرکت نمی‌کنند بلکه هدف اصلی آنها ایران اسلامی است اما می بینید که همه برنامه‌هایشان خنثی می شود و همه کشورهای پیرامون ایران ناامن اما ایران امن است.

وی درباره آخرین اطلاعات رصد شده از زبان اعضای گروهک تروریستی دستگیر شده نیز گفت: همرزمان ما بعد از افطار شب 24 ماه رمضان براساس آخرین اخبار از ورود یک گروهک تروریستی به کشور اطلاع و توانستند با لطف خداوند و با دید مومنان روزه دار زمان ورود تروریست ها از مرز پاکستان به کشور را شناسایی کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: فرماندهان مخلص مرزبانی، منطقه را محاصره و ظرف دو ساعت درگیری و جنگ نامنظم سخت با کمک خداوند پیروز شدند و این جنگ تن به تن به گونه ای بود که حداکثر فاصله شهید توحیدی با تروریست‌ها 30 متر بوده که در این فاصله کم مقابله می‌کرد.

وی تصریح کرد: در این عملیات سه نفر چریک ماهر، با تجربه و کاملا انتحاری تروریستها دستگیر شدند. این تروریست اقرار کردند که هدف ما ایجاد ناامنی در منطقه جنوبشرق ایران بوده است.

رضایی تصریح کرد: باند تروریستی جیش الظلم بالغ بر 140 انواع چاشنی‌های مختلف و تله‌های انفجاری گوناگون در اختیار داشتند و اگر خدای ناکرده این عملیات صورت نمی گرفت، امروز نمی‌توانستیم اینجا بنشینیم.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: این باند تروریستی به دنبال آن بودند که منطقه جنوبشرق کشور را ویران کنند و در این راستا نیز تمام فنون را یاد گرفته بودند و با آنچه که همراه داشتند، می توانستند حداقل 100 انفجار شدید انجام دهند.

وی تصریح کرد: خون پاک شهید توحیدی و تلاش همرزمان ایشان، امروز آرامش ما را مستمر کرده است و علاوه بر سیستان و بلوچستان شهرهای بم و کرمان نیز در دستور کار تروریستها بود که هدف آنها کشتار جمعی و ایجاد فضای ناامنی بود.

رضایی تصریح کرد: اگر این اتفاق می‌افتد، قطعا در میز مذاکرات ایران با 5+1 نیز تاثیر می گذاشت و اگر این عملیات پیروز نمی شد، امنیت جامعه نیز به خطر می‌افتاد که خوشبختانه و با فضل و عنایت خداوند به ملت ایران، این توطئه خنثی شد.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه دولتی که دم از حقوق بشر و مقابله با تروریسم می زند، خود پایگاه تروریست است ادامه داد: شهید توحیدی مستقیما با توطئه‌های استکبار و در راس آنها امریکای جنایتکار مبارزه کرده و در نبرد با تروریست‌ها می جنگید.

وی با بیان اینکه دنیا امروز متوجه شده است که مجرم و متهم اصلی ناامنی‌ها در منطقه کیست اظهار کرد: امکانات کشف شده از این تروریست‌ها، مارک و آرم پرچم امریکا را داشت و امکانات و تله‌های انفجاری آنها امریکایی بود، حالا باید گفت چه کسی تروریسم است؟.

رضایی افزود: شجاعت خانواده و دکلمه فرزند شهید پیامی به استکبار است که به توطئه آنها پاسخ می‌دهد و به کسانی که دائما در فکر توطئه هستند، می گوید ملتی که با شهادت عجین است و روحیه عاشورایی دارد، از چه چیزی ترس دارد؟.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطر نشان کرد: خون شهید توحیدی و توحیدی‌ها به همه نظامیان و رده‌هایی که آشکار و پنهان برای امنیت کشور تلاش می‌کنند، پیام می فرستد و به جامعه بصیرت می‌دهد که این پاسخ توطئه است و این امر نیز از شگفتی‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایسنا، مرزداران سیستان و بلوچستان در درگیری مسلحانه با اشرار مسلح عضو گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل، موفق شدند ضمن دستگیری آنها مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و ابزار و چاشنی‌های تولید بمب‌های انفجاری که به منظور انجام تحرکات تروریستی تهیه شده بود را در بدو ورود به کشورمان کشف و ضبط کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha