• چهارشنبه / ۲۴ تیر ۱۳۹۴ / ۰۴:۵۷
  • دسته‌بندی: انرژی هسته‎‌ای
  • کد خبر: 94042413211
  • خبرنگار : 71049

با استقبال مردم

ظریف وارد مشهد شد

ظریف وارد مشهد شد

تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان با استقبال مردم وارد شهر مقدس مشهد شد.

تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان با استقبال مردم وارد شهر مقدس مشهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دقایقی پیش محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان به همراه دیگر اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای در میان استقبال مردم وارد مشهد مقدس شد.

مردم که از مسیر فرودگاه تا حرم امام رضا (ع) حضور داشتند با در دست داشتن پرچم ایران تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان را بدرقه می‌کردند.

ظریف پس از ترک وین ابتدا به مشهد مقدس رفت و پس از زیارت حرم امام رضا (ع) و اقامتی کوتاه در این شهر، مشهد را به مقصد تهران ترک می‌کند.

وزیر خارجه کشورمان درباره علت سفر به مشهد مقدس به خبرنگاران اعزامی به وین گفت: نذر کرده بودیم که در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات به زیارت حرم امام رضا (ع) مشرف بشویم.

براساس این گزارش مذاکرات سخت و نفس‌گیر هسته‌ای 13 ساله در دور آخر خود پس از 18 روز که طولانی‌ترین مذاکرات بین المللی در چند دهه اخیر به شمار می‌رود صبح امروز بین ایران و گروه 1+5 به پایان رسید.

براساس این گزارش در دیدار سه شنبه شب رییس جمهور و اعضای هیات دولت با مقام معظم رهبری، ایشان از زحمات و مجاهدات صادقانه و مجدانه تیم هسته‌ای تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۴-۲۴ ۰۶:۰۷

همان زمان هم که مدعيان بصير و دلواپس‌پرور از شک و ترديد حرف ميزدند اين ملت به توانايي و صداقت تيم مذاکره کننده خصوصا شخص دکتر ظريف عزيز و با شخصيت ايمان داشت و من با همه وجودم برايش دعا مي کردم و براي سربلندي و عاقبت بخيري ايشان همواره دعا گو خواهم بود.شما فخر ملت ايران هستيد اي بزرگمرد تدبير و حلم و مردانگي.

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۲۴ ۰۶:۳۷

ظريف: نذر کرده بوديم که در صورت به نتيجه رسيدن مذاکرات به زيارت حرم امام رضا (ع) مشرف بشويم. ظريف جان، باظرافت، اشکمان را درآوردي! امام رضا(ع) حافظتان باشه، خداقوت

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۲۴ ۰۶:۵۴

سلام واقعاخسته نباشيد به اميد عزت و سربلندي روزافزون ايران عزيز

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۲۴ ۰۷:۱۷

دکتر دمت گرم

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۲۴ ۰۷:۲۴

چرا صدا وسيما از مردم جداست و تصويري از شادي مردم نشان نمي‌دهند. خودشان را از رهبري هم بالاتر مي‌دانند؟