• پنجشنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۴ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 94041809811
  • منبع : نمایندگی مرکزی

فرماندار فراهان تاکید کرد:

تأثیر مثبت راهپیمایی روز قدس بر آینده مذاکرات هسته‌ای

تأثیر مثبت راهپیمایی روز قدس بر آینده مذاکرات هسته‌ای

ایسنا/مرکزی فرماندار فراهان گفت: حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس تأثیر مثبتی بر آینده مذاکرات هسته‌ای خواهد داشت.

فرماندار فراهان گفت: حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس تأثیر مثبتی بر آینده مذاکرات هسته‌ای خواهد داشت.

سعید فایض‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه مرکزی، اظهار کرد: امسال همانند سال‌های گذشته با حضوری محکم و مقتدرانه در راهپیمایی‌های روز قدس شرکت خواهیم کرد.

وی افزود: امسال مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی‌ روز قدس بار دیگر حمایت و پایبندی خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استکبارستیزی را برای جهانیان اثبات خواهند کرد.

فایض‌پور گفت: علت اینکه کشورهای غربی پای میز مذاکرات با تیم مذاکره‌کننده ایرانی نشسته‌اند، تنها به پشتوانه حضور پرشور مردم در عرصه‌ها و میادین مختلف بوده و دلیل تسلیم شدن طرف مقابل در برابر خواسته‌های ایران در مذاکرات، مقاومت مردم در مقابل زورگویی‌های غربی‌ها و حضور گسترده در سطح جامعه و همراهی با امام راحل، ولی‌فقیه و مسئولین است. امروز هم قطعاً حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تأثیر مثبتی در آینده توافق هسته‌ای و مسائل مربوطه دارد.

وی با اشاره به پیام حضور مردم در راهپیمایی روز قدس برای کشورهای غربی، گفت: این حضور به جهانیان و بویژه غربی‌ها نشان می‌دهد که مردم ایران همیشه و در همه حال در صحنه‌ها و میادین سیاسی و اجتماعی حاضر هستند و همیشه در مناسبات سیاسی و اقتصادی نگاهشان به رهنمودهای مقام معظم رهبری دوخته شده است.

فایض‌پور با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس یک حرکت ویژه ایرانی نیست، بلکه در سطح جهان و در سطح بین‌المللی انجام می‌شود، افزود: پیروزی‌های فلسطین و حزب‌الله لبنان نتیجه این حضور جهانی است. این حضور یکپارچه و باشکوه در روز قدس در سراسر دنیا برای مردم فلسطین و مستضعفان دنیا دارای پیام‌های سیاسی و معنوی ارزشمندی از قبیل اتحاد مسلمین در سراسر جهان، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی است و دنیا این پیام را دریافت کرده است.

حسین بختیاری، فرماندار اراک نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس هشداری برای اسرائیل و پیام‌آور دوستی و اتحاد برای مظلومان خواهد بود.

وی با تاکید بر اهمیت روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته افزود: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس علاوه بر اینکه اتحاد جهان اسلام را به رخ جهانیان خواهد کشید، انسجام داخلی را نیز نشان می‌دهد. حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و تاکید بر انسجام داخلی در راستای فرمایشات رهبری، تاثیر مثبتی در روند مذاکرات و رسیدن به یک توافق خوب خواهد داشت.

فرماندار اراک، حضور مردم را دلگرمی برای فلسطینی‌ها دانست و افزود: این راهپیمایی باعث می‌شود که مردم فلسطین بدانند که دنیای اسلام همراه آنهاست و برای رسیدن به هدفی مقدس از آنها حمایت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: حضور مردم در شرایط کنونی، گروه‌های تکفیری را که تنها نام اسلام را یدک می‌کشند، اما غیراسلامی عمل می‌کنند تضعیف خواهد کرد و ثابت خواهد کرد که آنها در اقلیت هستند و اهداف غیراسلامی آنها به اثبات خواهد رسید.

بختیاری با اشاره به اینکه اعلام حمایت از قدس نفرت همگان از صهیونیسم جهانی را اثبات خواهد کرد، درخصوص بازتاب این حضور در داخل کشور گفت: حضور مردم، انسجام داخلی را به همراه دارد. انسجامی که قطعا در شرایط کنونی حمایت از تیم مذاکره‌کننده را به همراه خواهد داشت و رسیدن به توافقی جامع را رقم می‌زند.

فرماندار اراک تصریح کرد: مسلما توافق خوب برای کشور شکوفایی اقتصادی به همراه دارد و باعث می‌شود که دولت بتواند برنامه‌های اقتصادی خود را به اجرا درآورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha