• پنجشنبه / ۱۱ تیر ۱۳۹۴ / ۱۶:۲۸
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 94041106461
  • منبع : مطبوعات

توبیخ «ماه عسل‌»، تذکر به شبکه سه

توبیخ «ماه عسل‌»، تذکر به شبکه سه

در پی حاشیه‌های پیش‌آمده برای دو برنامه «ماه عسل»، علی‌اصغر پورمحمدی - معاون سیما - در نامه‌ای به شبکه سه تذکر داد و خواستار توبیخ عوامل انتخاب میهمان‌های دو برنامه یادشده شد.

در پی حاشیه‌های پیش‌آمده برای دو برنامه «ماه عسل»، علی‌اصغر پورمحمدی - معاون سیما - در نامه‌ای به شبکه سه تذکر داد و خواستار توبیخ عوامل انتخاب میهمان‌های دو برنامه یادشده شد.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، در متن نامه پورمحمدی به مدیر شبکه سه که عنوان «توبیخ ماه عسل، تذکر به شبکه سه» در بالای آن درج شده، آمده است:

«جناب آقای سیدغلامرضا میرحسینی

مدیر محترم شبکه سه سیما

با سلام و‌ آرزوی موفقیت

برنامه ماه عسل از برنامه‌های معنوی‌، تاثیرگذار و پرمخاطب رسانه ملی در ماه مبارک رمضان محسوب می‌شود که دست‌اندرکاران آن توانسته‌اند با تلاش چندساله اوقات خوبی را برای مردم عزیز ایران بخصوص روزه‌داران مومن فراهم کنند. اما امسال علی‌رغم جدیت جنابعالی و گروه برنامه‌ساز برای افزایش کیفیت و محتوای این برنامه و توجه ویژه‌ به انتخاب بهتر سوژه‌ها و میهمانان مناسب که نسبت به سال‌های گذشته از جذابیت و تاثیر بیش‌تری برخوردارند، متاسفانه دو برنامه و دو انتخاب غلط در ماه عسل امسال از شیرینی و شهد این زحمات کاسته است و موضوعات و مفاهیمی مطرح شده است که نه در ماه عسل که در هیچ‌یک از برنامه‌های دیگر سیما نیز جایی ندارند.

از آن‌جا که تکرار این‌گونه اشتباهات قابل اغماض نیست‌، با تذکر به جنابعالی، لازم است ضمن توبیخ عوامل آن انتخاب غلط، به نظارت موثر بر تصحیح‌، ارتقا و ادامه مسیر خوش‌سابقه این برنامه اهتمام کنید.»

برنامه «ماه عسل» با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی قبل از افطار از شبکه سه سیما پخش می‌شود. امسال حضور برخی میهمان‌ها در این برنامه با حاشیه‌ها و انتقادهایی همراه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۱ ۱۶:۵۵

اگه پرمخاطبه پس مردم دوستش دارن پس قضيه حله.لطفا خواست خودتون را بجاي مردم جا نزنيد .

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۱ ۱۷:۱۹

من نمي دونم پارتي عليخاني تو صداوسيما کيه که هر کاري مي کنه ولي برنامه اش تعطيل نميشه

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۱ ۱۸:۲۸

چيزي جز حقيقت نبوده خواهشا گير الکي نديد

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۱ ۲۰:۳۱

کدوم دو برنامه؟

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۱ ۲۲:۱۱

خب لطف کنيد و بگيد دو مهمان کي هستن و جريان چي بود.

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۱۲:۱۶

يكي برنامه خودكشي از ارتفاع بخاطر دوست داشتن!! و ديگري اون خانم مدلينگ..

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۲ ۰۰:۰۶

سلام از نظر من هر مهماني که دعوت ميشه فقط اطلاع ميدن که همچين آدماييم داريم تو جامعه دليلي بر توبيخ اين برنامه وجود نداره واقعا تو شبکه هاي ايرانی برنامه جذاب وجود نداره يکي هم وجود داره توبيخ ميکنيد ولي واقعا چرا!!!!!!!!!''''

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۲ ۱۰:۵۶

خب مدل ميارن تو برنامه شون همينه ديگه

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۲ ۱۴:۴۵

نقطه ضعف بزرگ اين برنامه اينه که نوعي خود شيفتگي و اعتماد به نفس کاذب در رفتار مجري (عليخاني) به وضوح ديده ميشه . ايشون به راحتي در خيلي از قسمتها سعي کرده با بکارگيري عبارات و طعنه هاي مضحک ، مهمانان برنامه ( بخصوص جوانترها ) رو تحقير کنه . حتي بعضي وقتها با نوعي رفتار بيمارگونه مهمان برنامه رو سرکوب ميکنه و مهمانان هم از روي ناچاري فقط با لبخندي تلخ اين رفتار رو مشايعت ميکنند . چنين رفتار ی رو در مصاحبه ي چند سال پيش همين آقاي عليخاني با بازيگر نقش جومونگ ديديم که خيلي تاسف بار بود . همچنين ايشون مدام حرف ميهمانان رو قطع ميکنه بطوريکه بسياري از حرفها نيمه کاره ميمونه و با اين کار با اعصاب بينندگان بازي مي کنه . به نظر ميرسه اين برنامه بيشتر تبديل شده به نمايشي از شيرين کاريهاي آقاي عليخاني .

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۲ ۲۳:۵۳

شما برنامه را دوست نداري حق داري شبکه را عوض کني و اصلا نبيني ولي حق توهين نداري،هر کسي براي خودش شخصيت داره...

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۴ ۱۰:۲۷

من بسيار با شما در اين موضوع هم عقيده‌ام. برنامه مشکل چنداني ندارد. مشکل اساسي آقاي عليخاني است که بسيار مغرور و خودراي است. گويا ايشان خود را بسيار بالاتر از آنچه هست مي‌پندارد.

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۲ ۱۵:۲۵

بهتر . منکه خوشحال شدم / يه برنامه الکي بود که کارش فقط اين بود که بگه با هر بدبختي کنار بيايين. زندگي همينه. خواست خدا اينه که تو زندگي درد و رنج ببيني . هنوز بايد خداروشکر همش شکر کني که جاي اين مهمونا نيستي و تو خيلي خوشبختي همون بهتر که قطع شد . يکي نيست بگه مگه خدا گفته تو بدبختي بايد باشين.

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۲ ۱۷:۵۸

و خدا رو شکر معاون سيما توانست با تذکر به عليخاني اعلام وجود کند. شما اشتباه نميکنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۲ ۲۱:۱۲

برنامه ماه عسل تنها برنامه‌ايست که به فکر مشکلات و گرفتاريهاي مردمه. اقاي عليخاني مجري بسيار خوب و خاکي‌ای است...

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۲ ۲۱:۵۰

سلام به نظر من هرانساني جايز الخطاست. متاسفانه بيشتر ادما دنبال نقطه ظعف ميگردن تا اينکه جنبه‌هاي مثبت رو ببينن. ايا خودتون اگه مجري بودين هيچ خطايي از تون سر نميزد . واقعا خيلي بي‌انصافيد برنامه زنده کار هر کس نيست حالا يه انتخاب اشتباهي‌ام شده

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۲ ۲۲:۱۶

برنامه ماه عسل خيلي خوبه!اما قضيه اين مهمان ها هرچي بوده نبايد به خاطره دوتا اشتباه،اين برنامه پر مخاطب رو توبيخ کرد!من خودم خيلي از ماه عسل تعريف نميکنم وآتيشي دنبالش نيستم!!اما مردم اين برنامه رو دوست دارن!پس بهتره اين حواشي و اين مطالب تموم شه!مردم لطفا اين قدر بي لطفي نکنيد!

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۲ ۲۳:۰۵

طبيعتا هر برنامه‌اي يک سري معايب دارد و يک سري محاسن. مهم اين است که کدام بيشتر از ديگري است... محاسن اين برنامه واقعاً از اشتباهاتي که در آن رخ مي‌دهد بيشتر است و بي شک از برنامه‌هاي خاص صدا و سيما محسوب مي‌شود. چرا ما مداوماً سعي داريم از هر برنامه يا حتي هر شخصي که موفق است آن‌قدر انتقا د کنيم تا منجر به سقوط شود؟؟؟ در اين برنامه به خيلي از دردها که هيچ گاه به صورت ويژه به آن ها توجه نشده، پرداخته مي‌شود. از اهداي عضو، بچه‌هاي کار گرفته تا بخشش کسي که منتظر چوبه دار است... معلوم است که اين موضوعات ممکن است باعث شود اشکي از چشم بيننده ريخته شود اما اين نشاندهنده‌ي نامناسب بودن موضوع و يا سوء استفاده از احساسات مردم است؟ چه ساعتي بهتر از قبل از اذان، آن هم در ماه مبارک رمضان، براي پرداختن به اين گونه مسائل است؟ حال ممکن است اشتباهاتي در اين راستا رخ دهد... چرا بايد زحمات يک ساله‌ يک تيم از جوانان مملکت خودمان را اين‌گونه زير سوال ببريم و دل آن‌ها را با اين‌گونه انتقادهاي تند بشکنيم؟

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۲ ۲۳:۴۷

بي انصافي اين همه نقطه قوت رو نبينم و فقط يه اشتباه کوچيک رو سوژه کنيم برنامه فوق العاده جذابيه. بالاخره هيچ ادمي کامل نيست نه اقاي عليخاني و نه هيچ کس ديگه نمي‌گم برنامه بي عيب و نقصيه ولي دست کم خيلي بهتر از برنامه هاييکه لحظه افطار پخش ميشن

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۲ ۲۳:۴۹

با سلام و خسته نباشيد خدمت دست اندرکاران برنامه ماه عسل. تا کسي جاي محري نباشه نمي دونه چقدر اين کار سخته. من که خودم خبرنگارم به خوبي درکش مي کنم اگه دلگرمي ها نباشه آدم به کلي مي بره خطاي هر کس هم قابل اغماض هست چون هيچ کس به بزرگي خدا نيست اگه قرار باشه اون نبايد ما رو ببخشه.

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۱۲:۴۳

خانم خبرنگار خسته نباشي. مگه ملت كم درد ورنج غصه دارن كه آقاي عليخاني قبل از افطار اشك ملت رو در مياره.

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۰۰:۲۹

سلام برنامه ماه عسل و مجري برنامه خيلي عاليه مخصوصا براي ما جوان‌ها خيلي مفيده كه ميان و يه قصه تعريف ميكنن و تجربشونو ميگن من كه خيلي لذت ميبرم لطفا به جاي سپاس از زحمات مجري و اونايي كه پشت صحنه كار ميكنند . انقد زود قضاوتشون نكنيم

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۰۰:۴۶

کدوم برنامه؟ ما که مورد خاصي نديديم

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۰۳:۰۸

جالب اينه كه تازه به دوران رسيده هايي كه به اين برنامه و مجريش ميتوپن همه از دم ميشينن برنامه رو تا ته ميبينن !!!زور كه نيست برو همون ماهوارتو ببين

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۰۴:۱۵

باسلام واقعا تاسف ميخورم براى شماها,همينجوري هستيد ابروي هرچي ايرانيه برديد نودونه درصد خودتون جاتون,بيفته بخاطرپول ازهمه چي ميزنين,من طرفدار عليخاني نيستم که بگم خوبه يا نه چون اينا بچه بازيه اما واقع نگر باشيد و الکي تهمت نزنيد ايشون تضاد,رو مقايسه کردن کسي مثه يه خانم بره ته چاه باهزار بدبختي و يکي مثه اين خانم مفت مفت پول دربياره...شما يه مشت بچه‌ايد. درک اين حرفا رو نداريد البته اونام بي تقصير نيستن بايد تحقيقاتشونو ميکردن به مشکل نخورن,باارزوي اينکه برنامه ازليست حذف نشه والا حيفه

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۰۵:۰۹

خب ديگه بالاخره تو هر برنامه اي يه ايرادايي هست. همونطوريکه قابل انتقاد و بررسي بوده قابل تحسين هم هستش و بايد تشکر کرد از اين تلاش براي حمايت از قشرهاي ضعيف، بيمار و جان فداهاي اين جامعه. من يه ماه عسلي ام از احسانم خيلي راضي‌ام با اينکه به قول دوستان گهگاهي اعتماد بنفس کاذبم داره و رک‌گو هستش و اينم شرايط زمانيه کارشه که ابجاب ميکنه وقت رو تقسيم کنه.به هرحال اگه بحث توبيخ کردن باشه که بايد کلن صدا و سيمارو برداشت چون تو فيلما هم ايرادايي هست و همچنين تو برنامه هاي ديگه هم

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۱۱:۵۹

سلام به نظر من اين انتهاي بي‌رحميه چندين وچند ساله بعضياس که نميتونن شاهد پيشرفت و تو اوج موندن طولاني مدت احسان عليخاني باشن ... آخه هر کسي يه زمان کمي تو بورسه و بعد دل همه رو ميزنه. 11ساله برنامه ماه عسل داره پخش ميشه و ملت شاهد اين بودن که کسي مثل احسان نميتونه اقا نميتونه اينجوري برنامه اجرا کنه...با اينکه قبول دارم اين اشتباه شده اما گذشته اين خانم بعد از حضورش تو برنامه مشخص شده و يه اشتباه ناخواسته بوده در مقابل هزاران کار درست و سنجيده ي احسان و ماه عسل...اگرم بحث توبيخه همتون شاهد عکساي واقعا ناجور برخی بازيگرايي که تو سينما وتلويزيون حضور دارن هستين تو تلويون با حجاب کاملن اما عکساشون تو اينترنت واقعا افتضاحه پس چرا به اينا گير نميدن... ادماي کامل يه اشتباهو به بزرگيه خودتون ببخشيد... با شماهام که اشتباه نميکنيد نشستيد اشتباه مردمو بررسي ميکنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۱۲:۰۶

به نظر من پرمخاطب‌ترين و بهترين برنامه است. بعضيا با خودشون مشکل دارن و مدام گير ميدن.

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۱۲:۲۰

کاش به مشکلات ديگه مملکت هم اينجور حساسيت نشون ميدادن ديواري کوتاه تر از ديوار آقاي عليخاني پيدا نکردن

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۱۲:۴۶

ايسنا از چي ميترسي كامنتها رو نميذاري؟

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۱۵:۳۴

ماه عسل برنامه خوبي نيست. اما نه به اين دليلي که به خاطرش توبيخ شده. افشاي عکس هاي گذشته يک خانم ربطي به اين برنامه ندارد. در ضمن در شبکه هاي اجتماعي افراد با علم به اينکه عکسها قابل دانلود و کپي است آنها را به اشتراک مي گذارند. مشکل اصلي اين برنامه غمگين کردن مردم روزه دار در آستانه افطار است. روزه داران در لحظه افطار بايد به خاطر اطاعت از امر الهي شاد باشند. با همزماني برنامه مفرح خندوانه با اين برنامه قبل از افطار، بهتر است شادي را به غم و اندوه بي فايده ترجيح دهيم و به تماشاي خندوانه بنشينيم.

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۴ ۰۰:۳۱

اولا اين که اگه شما ناراحت ميشي نگاه نکن. برنامه ماه عسل برنامه‌اي بسيار بسيار عاليه.انسان جايزالخطاست.ادم بده از مشکلات هم وطناش خبر داشته باشه و به قول همتون دم افطار براشون دعا کنه؟ خواهشا قبل از اين که چيزي مي نويسيم يه کم فکر کنيم.

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۱۶:۱۸

ويژگي ماه عسل اينه که فقط همينو نتونستين هنوز فيلترش کنيد يعني توقع دارين احسان، کیو دعوت کنه؟؟؟ ما با اين کاراي ماه عسل مشکلي نداريم شما هم اگر داري نبين اين برنامه رو

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۱۷:۳۴

با سلام بايد زودتر از اينا جمعش کنن. با احساسات مردم بازي ميکنن. خوب معلومه ديگه دستشون لو ميره

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۴ ۰۱:۴۷

همه اشتباه ميکنند. از اقاي عليخاني خوشم مياد چون بابت کار يا حرف اشتباهي که ميزنه عذرخواهي ميکنه

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۴ ۰۴:۱۳

خوبه پورمحمدي رئيس نبود وگرنه...

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۴ ۱۰:۵۵

واقعا مشکل مملکت ما الان شکل موي بچه هاي ماست؟؟؟!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۴ ۱۳:۰۱

انسان جايزالخطاست احسان خان که مهم نيست او هم مثل من شما آدمه اينا يه چيز عاديه

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۴ ۱۳:۲۵

ميدونيد جالبيش چيه ؟ همين کسايي که به قولي دلواپسن واسه ماه عسل اگه سال ديگه پخش نشه هي ميگن چرا پخش نشد !!!

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۵ ۰۵:۳۹

ملت يه جوري حرف ميزنن انگار اين خانم رو از کره ي ماه آوردن تو برنامه،خب اين جور آدمها هم تو اين مملکت زندگي ميکنن ديگه ،تازه خيلي هم زياد هستن.مگه صدا و سيما نماينده ي 80 ميليون ايراني نيست!؟

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۵ ۰۹:۳۹

برنامه‌اي بي محتوا و سرشار از نوميدي و مناسب براي مردم ما که فقط به دنبال اين هستند که گريه کنند.

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۵ ۱۳:۲۴

همتون سر کاريد اين برنامه ها تواين اوضاع خراب چه دردي رو دوا ميکنه ?

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۶ ۰۸:۴۰

مانند برنامه‌هاي گذشته از خانواده‌هايي که معلو ل دارند هم دعوت کنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۶ ۱۴:۴۶

من از مجري توانمند کشور جناب آقاي احسان عليخاني به خاطر اجراي خوبش و همچنين برنامه پرمخاطب ماه عسل که زحمات ايشون و همکاراشه تشکر ويژه ميکنم.هميشه موفق باشي.

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۷ ۰۱:۳۰

ضمنا سعي کنيد برنامه هايی که استقبالي ازشون نميشه رو توبيخ کنيد . قيامت نشده قرار نيست بعضي چيزاکه بعضي ها نميخواند از رسانه ملي پخش نشه

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۸ ۱۸:۴۷

اتفاقا شهد برنامه ماه عسل خيلي هم شيرن تر بود و براي همه است ومردم با اين جور تذکر به توبيخ ها مخالفند