• شنبه / ۶ تیر ۱۳۹۴ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94040602868
  • خبرنگار : 71518

تجمع هواداران مقابل باشگاه پر‌سپولیس

تجمع هواداران مقابل باشگاه پر‌سپولیس

هو‌اد‌ا‌ران باشگاه پر‌سپولیس مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کردند.

هو‌اد‌ا‌ران باشگاه پر‌سپولیس مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صبح امروز (شنبه) حدود 60 نفر از هو‌اد‌ا‌ران باشگاه پر‌سپولیس مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کردند. آنها نسبت به عملکرد پر‌سپولیس در فصل نقل و انتقالات اعتراض دارند.

تعدادی از آنها نیز خواستار دیدار با علی اکبر طاهری هستند تا صحبت‌های خودشان را با او مطرح کنند.

در ادامه ماموران نیروی انتظامی از این تعداد از هواداران پرسپولیس خواستند متفرق شوند اما آنها با تاکید بر حفظ آرامش گفتند که تنها خواستار ملاقات با طاهری هستند.

این در حالی است که تا زمان مخابره این خبر هنوز طاهری به باشگاه نیامده است.

با این حال همزمان با حضور مصطفی قنبرپور در باشگاه، هواداران اعتراض‌های نسبتا تندی خطاب به مربی پرسپولیس مطرح کردند.

این هواداران که ظاهرا در شبکه‌های اجتماعی برای حضور در مقابل باشگاه پرسپولیس با هم هماهنگ شده بودند در شعارهای خود به شکلی عجیب از حسین هدایتی و امیر عابدینی حمایت می‌کردند و آنها را لایق‌ترین مدیران پرسپولیس می‌خواندند. آنها هم‌چنین علیه وزارت ورزش شعارهایی سر دادند.

پیش از این در برگزاری مزایده سرخابی‌ها، حسین هدایتی با نام شرکت استیل‌آذین قصد خرید باشگاه پرسپولیس را داشت اما اهلیتش تایید نشد.

برگزاری این تجمع به ظاهر خودجوش می‌تواند نوید حاشیه‌ها و تبعات فوتبالی فراوانی برای این تیم در فصل پانزدهم لیگ داشته باشد.

انتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۶ ۱۲:۳۷

پارسال همين آقايان کاشاني، زادمهر و طاهري از اعضاي همان هيئت مديره اي بودن که پرسپوليس را تا آستانه سقوط پيش بردند چرا همين افراد بايد دوباره انتخاب ميشدند؟ عبدي در کجا سابقه مديريت باشگاه داشته که جزء هيئت مديره شده؟ پرسپوليس با اين يارگيري دوباره بايد براي سقوط نکردن بجنگد نه قهرماني

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۶ ۱۶:۲۳

اين ده بيست نفر هوداران هستند؟ يا نماينده دلالان؟ ظاهراً دلالان از اينکه پرسپوليس وارد بازار گرمي هاي بازار نقل و انتقالات نشده دل پرخوني دارن. دلالان عادت دارن توي بوق کرنا بکنن فلان بازيکن رو پرسپوليس ميخواد و همين که اسم پرسپوليس بياد روي بازيکن، قيمت اون رو سه برابر بکنن و به تيم ديگه اي که از ابتدا مد نظرشون بوده بفروشن. گنجشک رنگ کنن و جاي قناري بفروشن. امسال پرسوليس اجازه نميده کسي از برندش براي بازارگرمي استفاده بکنه

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۶ ۲۳:۳۲

هوادار آقا مثلا مسئولين دارن تيم رو نابود ميکنن. اين تيمي که اينا بستن برا نيفتادن بايد بجنگه . نميدونم توي تيم چه خبره اصلا . طاهري از کجا اومده که برا تيم ما تصميم مي‌گيره