• جمعه / ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 94032916697
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

با اشاره به جنگ عربستان در یمن؛

امام جمعه زاهدان: آبرو و اعتبار عربستان در جهان اسلام از بین رفته است

امام جمعه زاهدان: آبرو و اعتبار عربستان در جهان اسلام از بین رفته است

ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه زاهدان گفت: عظمت، آبرو و اعتبار عربستان در جهان اسلام در بین مسلمان از بین رفته است.

امام جمعه زاهدان گفت: عظمت، آبرو و اعتبار عربستان در جهان اسلام در بین مسلمان از بین رفته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه زاهدان اظهار کرد: جنگی که عربستان علیه یمن دارد از طرف آمریکا است.

امام جمعه زاهدان در ادامه اظهار کرد: هدف آمریکا، تامین امنیت اسرائیل و سپس تضعیف و نابودی انصارالله است که به هیچ کدام از این اهداف نرسیدند و نخواهند رسید.

آیت الله سلیمانی بیان کرد: صبر، تحمل و ایمان قوی مردم یمن با تاسی از قیام عاشورا سبب شکست همه توطئه‌ها علیه این کشور شد و این بزرگترین دستاورد برای مسلمانان است.

وی تاکید کرد: آل سعود و رژیم این کشور در جنگ با یمن با مردم طرف بوده و مردم مظلوم یمن از کشور خود دفاع خواهند کرد و در نهایت پیروز این جنگ آنها خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: رژیم سعودی فکر می‌کرد که یمن کشوری به ظاهر فقیر و دارای مشکلات داخلی است که با حمله گسترده نظامی در کوتاه‌ترین زمان، مردم آن از پا درمی‌آیند و تسلیم می‌شوند.

امام جمعه زاهدان همچنین درباره مذاکرات هسته‌ای نیز گفت: مذاکرات می‌تواند موثر و سبب عزت ملی شود.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: مشکل ما زیاده‌خواهی‌های آمریکا، اروپا و دشمنان در مذاکرات است که نه تنها نمی خواهند تحریم ها را لغو کنند بلکه در پی درخواست‌های نامعقول نیز هستند.

وی افزود: تیم مذاکره کننده هسته‌ای ما سربازانی در رویارویی با دشمن هستند و نباید تضعیف شوند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان نیز گفت: ماه مبارک رمضان، منتسب به پروردگار است و دارای حریم است که این حریم باید صیانت شود.

خطیب جمعه زاهدان ادامه داد: ماه مبارک رمضان، زمینه ساز رسیدن به تقوای الهی است و حفظ حرمت این ماه باید مورد توجه آحاد جامعه قرار گیرد.

آیت الله سلیمانی گفت: ماه رمضان ماه خودسازی و خداشناسی، مسابقه‌ای در میدان معرفت و فرصتی مناسب برای ترویج معروفات و جلوگیری از رواج منکرات در جامعه اسلامی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha