• شنبه / ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۰:۴۳
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 94032312702
  • خبرنگار : 71503

کلینیک مشاوره به هنرمندان در نمایشگاه صنایع‌دستی

کلینیک مشاوره به هنرمندان در نمایشگاه صنایع‌دستی

کلینیک مشاوره به هنرمندان و صنعت‌گران حوزه صنایع دستی به صورت رایگان آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای است.

کلینیک مشاوره به هنرمندان و صنعت‌گران حوزه صنایع دستی به صورت رایگان آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای است.

به گزارش ایسنا، «پویا محمودیان»، سرپرست دفتر صادرات معاونت صنایع‌دستی با اعلام این خبر گفت: این کلینیک از نخستین روز برگزاری نمایشگاه در محل ستاد برگزاری نمایشگاه، سالن 25A، فعالیت خود را آغاز کرده است و هر روز در یکی از زمینه‌های مرتبط با صنایع دستی، خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌کند.

سرپرست دفتر صادرات معاونت صنایع‌دستی با اشاره به اینکه کلینیک مشاوره به صورت رایگان به هنرمندان و صنعتگران خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌کند، افزود: هنرمندان و صنعتگران می‌توانند در زمینه بسته‌بندی، بازاریابی و فروش، توسعه و ترویج، حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و سایر موارد مرتبط با حرفه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند از نظرات کارشناسی مشاوران حاضر در کلینیک استفاده کنند.

وی اضافه کرد: افراد حاضر در این کلینیک که پاسخگوی سوالات و مسائل هنرمندان هستند از بین اساتید دانشگاه و یا کارشناسان زبده معاونت صنایع دستی انتخاب شده‌اند.

او در ادامه همچنین از معرفی و تقدیر 5 غرفه برتر در حوزه فروش صنایع‌دستی خبر داد و اضافه کرد: در روز پایانی نمایشگاه 5 غرفه برتر در حوزه فروش و 5 غرفه برتر که معیارها و استانداردهای لازم را رعایت کردند، معرفی و تقدیر می‌شوند.

سرپرست دفتر صادرات معاونت صنایع دستی با اشاره به اینکه روز دوم نمایشگاه صنایع دستی با وجود برگزاری کنکور سال جاری با استقبال بسیار زیاد علاقه‌مندان همراه بود، یادآور شد: پس از بررسی فرم‌ها، آمار دقیق‌تری از بازدیدکنندگان نمایشگاه ارائه می‌شود.

سرپرست دفتر صادرات معاونت صنایع‌دستی ادامه داد: با موافقت رئیس سازمان میراث فرهنگی و همچنین معاون صنایع دستی، از 5 غرفه که از لحاظ فروش دارای رتبه بالایی هستند تقدیر خواهد شد، همچنین 5 غرفه دیگر که استاندردها و معیارهای لازم را رعایت کردند معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند.

محمودیان با بیان این مطلب که برگزیدگان از امتیازهای ویژه‌ای برخوردار خواهند شد، اضافه کرد: با توجه به اینکه یکی از شرایط شرکت در نمایشگاه صنایع دستی این است که شرکت کنندگان تکراری نباشند، اما این برگزیدگان می‌توانند سال آینده هم در نمایشگاه حضور داشته باشند.

وی یادآور شد: به نظر می‌رسد غرفه‌داران و شرکت کنندگان در این نمایشگاه از وضعیت موجود و از استقبال مردم رضایت دارند چراکه بسیاری از غرفه داران در تماس با ستاد اجرایی نمایشگاه خواستار این شدند که سالن‌ها از صبح پذیرای بازدیدکنندگان باشند.

محمودیان ادامه داد: ما در حال پیگیری و رایزنی با مسئولین نمایشگاه هستیم تا این امکان را برای غرفه‌داران فراهم کنیم که از صبح میزبان علاقه‌مندان باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha